Benzine filter 3.0 sc 1979

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Benzine filter 3.0 sc 1979

• Maker
    Discussie
  • Nieuwe benzine filter bestellen , hoe moeilijk kan dat zijn ? :wtf:
    Van de week bij de plaatselijke autoshop een nieuw olie en benzine filter gehaald maar dat ding past natuurlijk niet .
    Ik heb zelf al eens proberen op te zoeken maar door het bos zie ik de bomen niet meer staan. 🙁
    Kan iemand mij misschien een passend filter (merk/type nr.) aanraden voor een 1979 3.0SC motorcode 930.03 ?

Grts.
    John

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Ik dacht weer eens goedkoper af te zijn :sarcastisch
      Ja..weet je wel , op een zaterdag namiddag ,niks anders meer open 😕
      Ik had die olie filter gelijk maar mee gebracht omdat die wagen lang heeft stil gestaan ,ik wou tijdelijk deze dan maar erop zetten en een paar keer warm draaien ,olie terug aflaten en dan weer nieuwe goeie filter erop.

Het probleem is die benzinefilter maar ik had het kunnen weten …is niet de eerste keer dat die idioot me wat fout mee geeft 👿
      Maar zoals ik al zei ,op een zaterdag namiddag heb je niet veel keuze en je wil dat ding starten natuurlijk :driver: !

@John

Ik ga maandag terug en kan ik hem misschien nog omwisselen tegen het Bosch nr. wat op die site staat :engeltje:
      Heb hier nu een MANN WK726 maar die past niet , schroefdraad is man/vrouw M12 en moet man/man 1xM12-1xM14 zijn .

Van de week bij de plaatselijke autoshop een nieuw olie en benzine filter gehaald

Dat zijn van die dingen die moet je echt bij een porschebedrijf bestellen. Bij het oliefilter zit een terugslagklep op de een en bij de ander niet dus als je de verkeerde hebt allez. klikhierop

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.