benzine niveau meter vervangen

Home Forum Stel jezelf even voor ! benzine niveau meter vervangen

• Maker
    Discussie
  • hallo ik ben aarschot in vlaams brabant en heb van eind dec 2016 een 944s2 van 1990
    en ben er super tevreden over maar zo nu en dan zijn er van die kleine pijntjes te bespeuren
    zoals mijn niveau meter van de benzine die niet werkt , de meter in het dachbord geeft altijd volle tank aan
    dus deze moet ik vervangen, iemand een idee of een link naar filmpje dat toont hoe ik dit moet doen
    mvg

Attachments:
    • WP_001426.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Zal ik doen, zag je nu echter vanuit de keuken plots voorbij rijden 🙂

zo voelde het ook 🙂
        volgende keer teken doen dan stop ik
        grt stefan

Daarnet jouw zwarte 944 met gouden accenten zien voorbij rijden. Nice!

Grappig toeval! TA kan binnenkort staan voor Transaxleclub Aarschot 😀

Welkom Stefan en proficiat de 944 ziet er nog heel netjes.
              Re ritje ben ook uit de buurt en toen waren ze al met 4 :happydance:

Welkom Stefan en veel rijplezier …

dan zou ik er zelf niet aan beginnen prutsen. voor je het weet heb je DIT aan de hand

bedankt voor het filmpje , waar en hoe vind je dit toch ik ben daar nogal onhandig in :applaus:

Kunnen zekers eens afspreken. Wilde vanavond de 944 starten, draaide even en viel dan uit. Hij start wel maar slaat niet aan? Nachtje laten rusten en morgenavond nog eens proberen.Floere.

Ja we kunnen eens afspreken en een toerde gaan doen 🙄

FF zoeken op joetjoep met de termen fuel gauge of fuel sender unit

Welkom, leuke wagen!
                            Ben eveneens uit de omgeving met een 3-liter transaxle 🙂 (we kunnen al een clubje vormen :))

Welkom buur op dit forum! Rij zelf met een 944S2 cabrio van ’89. Ben woonachtig in Werchter. Grt Floere.

XXX

Welkom Stefan, mooie 944 :up:
                                Succes met de kleine herstellingswerkjes.

Kijk ook eens of je massa-punten niet gecorrigeerd zijn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.