benzinepomp

• Maker
    Discussie

• jerre_ds
    Deelnemer

Hey,

Ben op zoek naar een benzinepomp voor een 914 2l…

Heeft iemand een liggen?

groet jeroen

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Nou , kijk , dan heeft de branstofpomp/ benzinepomp toch weer wat forum acties kunnen opdoen 😛
        elke informatie mbt onze Porsches is natuulijk belangrijk net zo als het in contact komen met de gebruikers van het forum en de liefhebbers van onze Porsches

Onze admin is bezig met het forum, maar hij heeft er wat tijd voor nodig en is aan het kijken of het haalbaar is… 🙂

Wel handig dat ze lang blijven staan. Zeker als er nuttige en technische info in terug te vinden is.

Begrijp ook wel dat dit allemaal diskspace in beslag neemt maar wat kost dat nu nog tegenwoordig ?

De meeste oude gooit onze admin weg (tot mijn spijt)
              Zo lijkt het steeds tamelijk leeg en verdwijnt ook leuke info.
              Op het Nederlandse forum blijft zo goed als alles staan en worden hoofdzakelijk de foto-albums geledigd.
              Daar staan berichten van jaren geleden nog in.

[quote=”911-lover”:c9lya9k8]Ik hoop toch dat hij na meer dan een half jaar er eentje gevonden heeft 😉 [/quote]

ja, dat hoop ik ook 😉

maar soms zijn 914 eigenaaren erg geduldig 😛

valt wel op dat hier best wel oude berichten in staan
                wellicht kan men zo weer wat aanslingeren

groet Arno

Ik hoop toch dat hij na meer dan een half jaar er eentje gevonden heeft 😉

Hallo Jeroen

al wat gevonden?
                    is immers een oud bericht

als je weer eens wat zoekt vraag dan vrijblijvend eens bij http://www.914parts.nl

wellicht kan ik je dan verder helpen

mvg Arno

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.