Beschermfolie / car wrap

Home Forum Porsche Talk Beschermfolie / car wrap

• Maker
    Discussie
  • Yoo ,

Heeft er iemand van jullie ervaringen met car wrap om de laklaag te beschermen tegen krassen etc etc

Misschien iemand ervaring met sommige firma’s

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Ik heb je een eerste PB gestuurd ,dan een reply met mijn kosten

Maar nadien zie ik hier niets meer staan ,geen foto’s njet 🙁

Ja had nog geantwoord en ook foto’s doorgestuurd… Heb je die niet gekregen?

Yoo Plumber

Jaja gekregen en antw gestuurd
          Tenzij je nadien nog iets gestuurd hebt ??

Hey Cayman718, heb jij mijn PB antwoord nog gekregen?
            Ik zie dat ik mails verloren ben sinds de laatste aanpassingen aan het forum 🙄

Plumber ,nu ook maar pas gezien , Reply gestuurd 🙂

Cayman718, heb je een PB gestuurd, zie nu pas dat je mij een bericht had gestuurd 😀

Mijne 911 ook laten doen met XPEL. Gans de voorkant + A stijlen + zijdelingse onderkant + achterspoiler.
                  Mijn wagen staat nog bij de detailer totdat het wat beter weer is.

Gezien de prijs mag ik hopen dat ik er tevreden ga over zijn :what:

Indien iemand geïnteresseerd is hoeveel ik betaald heb mag je mij altijd een PM sturen.

De prijzen hangen eigenlijk af van van welke delen van de wagen je laat doen

Voorzijde mag je rekenen tussen 1500 a 2000 euro

Wat kost dat ongeveer? In februari zou mijn nieuwe wagen geleverd worden en ik zou dit ook heel graag laten doen. Mensen met ervaring en regio Mechelen mogen steeds de adressen doorgeven.

Vandaag ga ik men Cayman terug hebben

En dit met een Xpel laagje erop 🙂

Ben is curieus hoe hij voor de dag gaat komen

Iemand ervaring met Pole Position (http://www.pole-position.be) uit Menen?
                          Zij plaatsen ook steenslagfolie maar weet niet of iemand het bij hen al heeft laten uitvoeren.

Thnx voor eventuele info.

Greetz,

Plumber

Thx Guys ,

Ik zal toch gaan voor de Xpel . Maar helaas eerst een ander katje te gezellen . 🙁

Tim

mijn 993 werd na het herlakken voorzien van een clearbra voor een road trip. deze is zonder problemen verwijderd. ik denk dat een folie op hersporen delen wel kan, voor zover het herspuiten uiteraard kwalitatief gebeurde.

S2

Heb zowel Xpel als RoadBlock geprobeerd, met een duidelijke voorkeur voor Xpel.

Roadblock is iets dikker maar verkleurd “gele schijn” na verloop van tijd.

Bij mij naar tevredenheid gedaan door: http://www.mastercarwrapping.be/

Over Xpel en B&C Design heb ik al zeer goede dingen gehoord :popcorn:
                                  http://www.bcdesign.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.