beschermhoes voor 911

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen beschermhoes voor 911

• Maker
    Discussie
  • Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een beschermhoes voor mijn porsche (een 911 cabrio van 1986).

Groetjes

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • Anoniem

Zonet ook eens mijn hoes aangepast.

[IMG]http://i56.tinypic.com/11j2io0.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i54.tinypic.com/2s8ihl3.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i55.tinypic.com/154ast3.jpg[/IMG]

mooi mooi

Anoniem

[IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Cover%20Porsche/Porschecover002.jpg[/IMG]
          [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Cover%20Porsche/Porschecover005.jpg[/IMG]

Foto 😉 ?

Anoniem

Vandaag mijn hoes afgehaald.
              Prijs was € 302.40
              Is dus goedkoper dan eerst gedacht 😀
              Prachtige pasvorm.

een goede afdekhoes kost dus inderdaad soms wel een flinke som, doch voor wie zijn beestje goed wil beschermen zijn er nog leukere speeltjes te vinden! Af en toe durf ik wel eens een tijdschrift voor Classic Cars en Oldtimers kopen, en wat daar niet allemaal bij de annonces staat om je wagen goed op te bergen is ongelooflijk! Tegenwoordig kan je dus al van die transparante rechthoekige ‘tentjes’ krijgen waar je de wagen net kan inrijden, en waar een stekker aanzit, omdat blijkbaar de luchtvochtigheid gecontroleerd wordt! Ook afdekhoezen die geheel vacuüm getrokken worden behoren tot de mogelijkheden, om alle roestvorming tegen te gaan… En in vergelijking met de prijs van de duurste kwaliteit hoezen, vallen de prijzen van die gecontroleerde tentjes eigenlijk nog mee in vergelijking… Dus voor echte collectors zeker misschien het overwegen waard???

voor mijn RS heb ik maar een week moeten wachten
                  De GT3RS is wel een recent model en dat zal er wel iets mee te maken hebben

Anoniem

vawilliam2003 schrijft:

Heb jij die dan ook besteld via een Porsche center?
                    6 maand is echt wel een lange lever termijn.

Neen, de dealers hebben geen hoes voor een 4S met een GT3 ombouw.
                    De GT3RS past maar heeft de grote spioler.
                    Besteld via Gert Carnewal.

Idd stond helemaal nat onder dat nylon ding 👿

340 is wel veel… de reden waarom ik een hoes nodig heb is eigenlijk gewoon voor hem af te dekken tegen het stof. De garage waar hij nu in staat is helemaal nog niet afgewerkt en dus zeer stoffig. Wel warm en droog 🙂

ik denk dat ik de goedkope versie toch ga nemen. Wanneer de garage af is, wil ik hem niet meer afdekken 🙂

Anoniem

Heb jij die dan ook besteld via een Porsche center?
                        6 maand is echt wel een lange lever termijn.

die goedkopere nylon producten zijn inderdaad niet aan te raden. Vergelijk het echt maar met de regenkledij voor motorrijders! Je hebt van die goedkope regenoveralls voor 50 à 70 euro, die je over je kledij aantrekt. Is 100% waterdicht… maar na een lange rit kom je er toch nat uit… door het condensvocht van het zweten! Omdat het ook luchtdicht is! De regenkledij met membranen (Gore-Tex en aanverwanten) kosten een hele hap meer, maar zijn zowel waterdicht als ademend.

Hetzelfde voor die overtrekhoezen voor buiten: die goedkope zijn inderdaad waterdicht, maar toch kan je makkelijk roestvorming hebben, door vochtopstapeling onder het zeil. En zeker als de motor nog niet helemaal koud was als de auto overdekt werd, en de buitentemp koud is! En de kosten die je daardoor kan krijgen, zullen meer kosten om op te lossen dan het verschil in prijs met een hoes van betere kwaliteit.

Anoniem

Mijn op maat gemaakte hoes,”GT4S” is niet zo voor de handliggend, is na 6 maand binnen. Grijs met P loge, nu nog afhalen en aanpassen.
                            Voorlopig had ik een goedkope uni hoes in nylon. Is bij vochtig weer niet zo goed…!

Anoniem

Hoeft niet met PM hoor. Dat is geen geheim.
                              Besteld bij Porsche dealer Verellen Geel.
                              Het is de hoes die past op de 930 turbo en de 964 turbo, blijkt dezelfde te zijn.
                              Prijs was dacht ik 340 euro.
                              Zal volgende week een foto plaatsen met de hoes.
                              Moet hem nu wel gaan afdekken.
                              Heb de laatste dagen veel gepoetst, was nodig na lange winterslaap en rit in de regen vorige week 😀

Zeker laten weten wat je er van vind William, en als je content bent dan graag een PM met waar, wat en hoeveel precies 🙂

Anoniem

Ik heb vandaag ook een nieuwe pyjama besteld voor mijn turbo 😀
                                  Wel geen solden bij de dealer 😈
                                  Zou maandag al binnen moeten zijn, ik ben benieuwd.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.