beschermhoes voor 911

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen beschermhoes voor 911

• Maker
    Discussie
  • Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een beschermhoes voor mijn porsche (een 911 cabrio van 1986).

Groetjes

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • Ik heb geen foto van de mijne,
      maar als hij zijn pyjama aanheeft ziet hij er net het zelfde uit. is wel lief om hem zo strak te zien met die spiegeltjes in de ‘mouwen’ 🙂

is echt heel strak aansluitend, maar nergens zo dat je moet trekken om hem ‘aan te doen’
      past gewoon goed.

de mijne is rood met witte stiksels, voor de rest tevreden van, maar ik gebruik hem te weinig :-S

zou hem eerst eens moeten wsasen, hangt nu nog slijk en zout aan 🙁
      maar is het weer niet om autos te wassen.

Is daarom dat ik de foto juist plaats. Deze is echt op de vorm van m’n beautie gemaakt 😉 , en ik weet niet zeker of je dit nog via de officiële dealer kan krijgen. Denk dat je daar enkel voor de recentere modellen kan vinden, en dan gaat het vrees ik niet zo mooi aansluiten …

Wim

Lijkt wel een beetje op miss wet verkiezen met die contouren zo strak. 8)

Deze heb ik vorig jaar gekocht bij Van Oers Group …

Zeer tevreden van, al moet ik eerlijk zijn en toegeven dat ik hem te weinig gebruik. Zie liever de P staan als ik in de garage kom ;-).

Attachments:
            • IMG_3288_Small.JPG

Ik heb de mijne gekocht (944S2) bij “Porsche & Classics Car Hotel” (Site Sponsor dacht ik, staan onderaan)

de meest luxueuze uitvoering, alles te kiezen, (met logo, de kleur van biezen)
              sluit goed aan, zit in mooie opbergtas, nog geen spijt van gehad!

gr

Anoniem

Zeker ook bij de dealer vragen, is niet veel duurder hoor.

http://www.autohoezen.com/assortiment.php?page=15&categorie=&lang=en

Hebben daar zeer goede ervaring mee.

Van Oers Group

Rijkmakerlaan 5
                  2910 Essen
                  Belgium

Tel: 0032-(0)3-669.73.56
                  Fax: 03-669 52 80
                  Mail: sales@vanoersgroup.eu

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.