Beschermstrip ‘brede achterkant’ 4S

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Beschermstrip ‘brede achterkant’ 4S

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik weet niet hoe het noemt maar een 993 4S heeft op de bolle wielkassen achteraan een soort strips kleven die het koetswerk moeten beschermen tegen steenslag. Zijn die strips apart te bestellen in een specifieke kleur bij Porsche? (ik ben nog niet gaan informeren). Die van mij vertonen vele velkjes en beschadigingen …

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Spammen noemen ze dat 🙄 😆 😉

Dank u Luc! Mijn telefoon is niet stuk hoor (ik bel wel eens voor de prijs).
        Ik wil alleen mijn aantal ‘hits’ hier op het forum wat omhoog helpen 😉

5 kleuren dus

* clear
          * grand prix-white
          * polar silver metallic
          * arctic silver metalic
          * glacier white

Aan u de keuze dus ik denk dat je best polar silver metallic pakt, dat wit 😆 zou echt niet zo goed staan vrees ik 😉

Pascal is je telefoon stuk of zo ? 😆

Bedankt Luc, ik kijk al uit naar uw antwoord … 8)

Pascal ik zal eens zien of ze die in het juiste kleur hebben voor jou wagen, 💡 ik denk het wel. Dan hoef je hem ook niet te laten schilderen 😉 .

Ik zat al te wachten op uw antwoord Luc 😆
                  Die strips van mij beginnen links onderaan wat los te komen… Daarom wilde ik ze vervangen. Groetjes, Pascal

Beste Pascal, je kan die steenslag bescherm strippen bij Porsche krijgen in verschillende kleuren (ik dacht zelf aan 5 kleuren) maar die beschadiging aan jou strippen is wel aan de lak zelf die onder die plakker zit en het is de plakker zelf niet die de barsten vertoond. 😉

Ja, ik vind die forums wel super ! Binnen de kortste keren heb je antwoord en heb al véééél bijgeleerd … Thx

Zelfde vraagje van jou (en ook al het antwoord ) ben ik net op het andere forum tegen gekomen 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.