Besloten Facebook groep Porsche 964

Home Forum Porsche Clubs Besloten Facebook groep Porsche 964

• Maker
    Discussie

• Christian Omloop
    Deelnemer

Hallo Porsche 964 owners,

Ik heb een besloten Facebook groep opgericht voor Porsche 964 eigenaars om foto’s, ervaringen, DIY, documenten, evenementen, … te delen. Uiteindelijk lijkt het me interessant om zelf eens een uitstap of evenement te organiseren.

De facebook groep heeft momenteel dus nog geen leden 🙁 en weinig inhoud maar hopelijk verandert dit snel :-).

Jullie zijn van harte welkom !!!
      de FaceBook groep vind je hier : Porsche 964 Club

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
      • Het zijn inderdaad twee verschillende manieren van informatie delen (of vragen) en zoals je zegt een leuke aanvulling op elkaar.

Er wordt maar heel zelden iets gepost op de FB-porscheforumgroep, is leuk “voor erbij” maar staat nergens de werking van dit forum in de weg :salut: :up:

Twee totaal verschillende mediums. Bijten elkaar niet wat mij betreft. Ik ben zelf meer een forum liefhebber. FB is niet gebruiksvriendelijk, maar dat kan aan mij liggen 😐 :mrgreen:

heb me ook toegevoegd maar mij blijf je hier wel nog zien 😉

Zijn er dan alweer 4 die we hier minder gaan zien :bounce:

Heb er al terug 4 toegevoegd 😉 :up:

Idem hier :up: :up: :up:

dat wist ik zelfs niet dat het porscheforum op FB zat, leuk en direct verzoek ingediend :relaxman:

er is inderdaad een groep van “ons” op facebook.

hier kan je die vinden

😀
                          ik ook niet, ik dacht dat het inderdaad een publieke groep was

Wim

Geen idee, ik profileer mij niet overal. 😉

Ze weten al genoeg over mij. :mrgreen:

Ik zie dat er ook een Facebook groep “Porsche forum” is , weet iemand of dit de FB-groep is van dit forum?

bijlages worden helaas geweigerd

Alvast succes met de aankoop!
                                    Misschien heb je iets aan onderstaande documenten, eentje met tips en een andere om te kunnen bepalen hoe origineel hij nog is.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.