Best fier op mijn porsche-Boxster

Home Forum Stel jezelf even voor ! Best fier op mijn porsche-Boxster

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Bij deze stel ik me even voor: Mijn naam is Frank, 40 lentes jong uit Hasselt en (eindelijk) een Porsche rijker (of armer) 😉
    Ik mag me de trotse eigenaar noemen van een Macadamiabruine Boxster bouwjaar 05/2010. Een licht model leek me om te beginnen wel meer dan ok…
    Niet dat ik veel van auto’s ken (niets eigenlijk) maar wat ik wel weet is dat er eigenlijk geen lelijke Porsches bestaan, net zomin als domme vragen…dus deze leek kan nog héél veel bijleren via dit leuke forum.
    Ben alvast benieuwd jullie en jullie droombollides te leren kennen!
    greetz Frank

Attachments:
    • 2_2013-03-12.png
    • foto_2013-03-12.jpg
    • 4_2013-03-12.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
    • Hoi Frank,
      Proficiat met je mooie P. Inderdaad mooie kleur & interieur.
      Ikzelf ben van Hasselt afkomstig maar woon nu in Lummen. Ben vorige week vrijdag
      mijn 1ste Porsche gaan afhalen. Is na véél zoeken uiteindelijk toch een nieuwe Boxster 981 geworden. Wou eigenlijk beginnen met een jonge Cayman, maar het vrouwtje wou per sé een Cabrio. Ook in Duitsland gaan kijken bij enkele garages, maar eigenlijk nooit 100% mijn goesting gevonden. Zoals je zegt : een Porsche rijker (of armer) : t’is maar hoe je ‘t bekijkt… ik heb alvast geen eurocent spijt : een droom gaat in vervulling en je geniet van ELKE kilometer.
      En bedenk ; je leeft maar 1 keer !!! Een goede investering is het nooit (dan moet je een “gewilde” oldtimer kopen) maar bedenk op de bank brengen ze ook niets op, hier geniet je écht van.
      De kap is gisteren al onmiddellijk open gekunne ; en t’is toch prachtig als jonge gastjes van een jaar of 7, 8 op de fiets stoppen, omkijken en hun duim ophoog steken… kippenvel, waar is de tijd ???
      We wonen niet zo ver van elkaar, dus ik ga je zeker wel eens ontmoeten,

Grtjs,
      Olivier
      :driver:

proficiat mede Limburger. :applaus:
        ik reageer wat laat maar er komen elke dag er zoveel bij in dit schitterende forum.

Proficiat met je prachtige Boxster !
          Hopelijk kan jer nog lang van genieten zoals ik want de mijne is van 2001 (type 986 dus).
          Eens je je auto wat gewoon bent, raad ik je aan om lid worden van een Porsche Club om te genieten in groep ! Schitterend gevoel is dat tussen Porschisten onderling !

Ik zou je Porsche Club Tielt kunnen aanraden maar voor iemand van Limburg is dat misschien wat te ver en dus te veel van het geode ..?

Weer een mooie porsche bij te limburg :respekt:

zeer mooi en mooie kleur. Hoop hem hier eens tegen te komen in Hasselt of op een PF meeting. Greets

:salut: welkom, zeer mooi kleur proficiat*

Zeer knappe wagen! Die facelift is super!

Veel plezier met de wagen en op het forum ! Je bent alvast welkom op onze zomersproetjesrit op 07/07 ! Meer info volgt binnenkort op het forum … :happydance:

Suc6,

Koen

Schitterende kleur, mooie wagen !

Hello Frank,
                        Prachtig masjien.
                        Veel veilige km’s

Frank net je wagen nog gevonden op autoscout ,er staat verkocht bij .
                          Het gaat om een boxster met 28500 km van mei 2012 .Pdk ,cocoa leder interieur ,Pcm enz .

Prachtiiiiiiiiig . :applaus:

Welkom, mooie wagen ! Ik veronderstel dat voor jou de lente niet snel genoeg kan beginnen nu 🙂

Fabelhaft!

Welkom en proficiat met je mooie wagen.
                                Heel mooi kleur trouwens
                                Veel rijplezier :driver:

En je mag terecht fier zijn!!! :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.