Best fier op mijn porsche-Boxster

Home Forum Stel jezelf even voor ! Best fier op mijn porsche-Boxster

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Bij deze stel ik me even voor: Mijn naam is Frank, 40 lentes jong uit Hasselt en (eindelijk) een Porsche rijker (of armer) 😉
    Ik mag me de trotse eigenaar noemen van een Macadamiabruine Boxster bouwjaar 05/2010. Een licht model leek me om te beginnen wel meer dan ok…
    Niet dat ik veel van auto’s ken (niets eigenlijk) maar wat ik wel weet is dat er eigenlijk geen lelijke Porsches bestaan, net zomin als domme vragen…dus deze leek kan nog héél veel bijleren via dit leuke forum.
    Ben alvast benieuwd jullie en jullie droombollides te leren kennen!
    greetz Frank

Attachments:
    • 2_2013-03-12.png
    • foto_2013-03-12.jpg
    • 4_2013-03-12.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
    • nog enkele foto’s

Attachments:
      • foto.jpg
      • 2.png
      • 4.jpg

Welkom streekgenoot, en gewoonweg prachtig die kleur :up:

Benvenuti Frank,

De foto is (op mijn PC) piepklein maar veelbelovend; ziet er graaf uit. Proficiat met je mooie Porsche. Ik dacht trouwens dat je het verschil tussen S en niet S kan zien aan de uitlaat; de S heeft een dubbele pijp.
          Nogmaals proficiat en veel :driver:
          Ciao,
          Luc

Welkom :applaus: :applaus: :applaus:

Nog nen hasselaar, welkom :drink: en veel :driver:

Proficiat zeer mooie wagen, heb zelf boxster 986 gehad, daarna 987S , zalige wagen, nooit problemen mee
                Heb nu 997 GT3 , zal allicht cabrio missen in he voorjaar

Proficiat, knappe P en veel :driver: gewenst.

Welkom frank :drink: ziet er mooi uit jou karretje veel plezier er mee :driver:

Wat valt er nog aan toe te voegen? Mooie wagen, mooie kleur!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Zeer mooie porsche :first:

welkom op dit toffe forum , nice P en veel :driver: plezier ! , zal je wel eens tegenkomen , uit Zolder :drink:

PT

Welgekomen !! Zeer mooi Boxster :up:

Welkom hier Frank :driver:

Welkom, veel :driver: plezier met de P.

welkom en knappe P heb je :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.