Best fier op mijn porsche-Boxster

Home Forum Stel jezelf even voor ! Best fier op mijn porsche-Boxster

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Bij deze stel ik me even voor: Mijn naam is Frank, 40 lentes jong uit Hasselt en (eindelijk) een Porsche rijker (of armer) 😉
    Ik mag me de trotse eigenaar noemen van een Macadamiabruine Boxster bouwjaar 05/2010. Een licht model leek me om te beginnen wel meer dan ok…
    Niet dat ik veel van auto’s ken (niets eigenlijk) maar wat ik wel weet is dat er eigenlijk geen lelijke Porsches bestaan, net zomin als domme vragen…dus deze leek kan nog héél veel bijleren via dit leuke forum.
    Ben alvast benieuwd jullie en jullie droombollides te leren kennen!
    greetz Frank

Attachments:
    • 2_2013-03-12.png
    • foto_2013-03-12.jpg
    • 4_2013-03-12.jpg
9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
    • Magnifieke kleur! :respect2:
      Toen ik verleden jaar wat aan’t rondkijken was voor een 997 moesten de Macadamia’s ook altijd een 5000 Euro meer kosten dan andere vergelijkbare exemplaren.

Of het een boster of boxster S is heeft te maken met de cilinderinhoud ,bij een boxster 987 mk2 gaat het om een 2.9 l en een boxster S om een 3.4 l .Boxster S heeft meer vermogen ,rode remklauwen enz .

bij mijn weten een gewone Boxter met 24500 km op de teller. (Waar zit eigenlijk van de buitenkant het verschil in bij Boxster en Boxster S?)

Welkom op dit forum Frank. En wie weet zie ik je hier in de omgeving van Hasselt dan wel eens langs snorren.

Wim

Welkom Frank, en mooie Porsche heb je. :coolness:

Tweedehands vindt je weinig boxsters in Macadamia .Op autoscout staan er maar 2 geloof ik en dan nog aan een hogere prijs .

S2

Welkom! Macadamia is een prachtkleur!

Welkom Frank, mooie p

Van harte welkom Frank op dit gezellige en informatieve forum . :applaus: :applaus:

Macadamia vind ik persoonlijk het mooiste kleur voor een boxster of 997 .
                      Heb je een boxster of een boxster S ?

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.