Beste/snelste manier om nummerplaat te schrappen ?

Home Forum Zeverhoekje Beste/snelste manier om nummerplaat te schrappen ?

• Maker
    Discussie
  • Wat is de beste/snelste manier om je nummerplaat te schrappen ?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • @ Deepee : je stijgt zienderogen in mijn achting , nu je de “automaten” de deur uitsmijt 8) 8) 8)

Maar de Jag Mk2 3.8 ( manuele bak) is een echt juweeltje ( cfr Inspektor Morse )

En ; euh ergens begrijp ik je niet 😆 😆 : deze lady kost maar 42€ per jaar aan tax en 220€ aan verzekering : goedkoper dan dit ga je geen nwe lady vinden hoor :coolness: :coolness:

[quote=”ZUFF-718″ post=253346]welke Engelse lady heb je buitengesmeten ? 😀 😀 de Jag XJC cabrio ?[/quote]

Ladies, ook de Engelse niet, ga je nooit buitensmijten.. Daar wordt met respect afscheid van genomen … :think:

een jag mk2 3.8 zonder manuele versnellingsbak :mrgreen:

welke Engelse lady heb je buitengesmeten ? 😀 😀 de Jag XJC cabrio ?

ik heb dit weekend afscheid genomen van een stijlvolle oude engelse dame. kostprijs voor het insturen van de nummerplaat via Bpost 9,75 euro

Naamloos-2.jpg

kostprijs schrapping via post 9 eur
                wij leveren deze voor klanten in bij DIV (gratis)waarna bericht van schrapping volgt(2 a 3 dagen)

Met de nummerplaat naar een postkantoor gaan, daar krijg je direct een bewijs van schrapping. :popcorn:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.