Beste wensen voor 2009!!

Home Forum Zeverhoekje Beste wensen voor 2009!!

• Maker
    Discussie

• Luke
    Deelnemer

Aan allen alvast de beste wensen voor 2009!!
      Veel liefde, geluk, goede gezondheid en veel Porsche plezier in 2009 toegewenst…
      en hou het veilig vannacht 8)

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • ken

mss een beetje laat ma toch

een gelukkig nieuwjaar iedereen

dat we in 2009 een leuk porschejaartje mogen beleven 😀

Ook van hieruit de allerbeste wensen voor het nbieuwe jaar .
          Wij zijn er een paar daagjes tussenuit geweest , vandaar de late reactie

WB

Yep……………..ook ik wens jullie allen het allllllerbeste toe voor 2009!!!!!!!!!!!!!! Vooral een goede gezondheid and a lot of fun!!!!!!!!!
            ( X 2 nu gezien ook ander topic, maar beter één keer te veel…. 😀 )

gr
            Wim

Langs deze kant ook mijn beste wensen aan iedereen .!! 😀

Wim

[quote=”Kustom creations”:337fcgqp]Mijn 2009 is al goed ingezet, ben al aan het werken 😆 😉 [/quote]

Ik heb hier ook zo ene lopen, heb hem maar aan de ketting vastgelegd. 😉
                Allen nog een goed jaar verder, proost.

wij zijn gesloten 31/12 en 1/01 dus rustig het nieuwe jaar in het beste voor iedereen en een top 2009 gewenst
                  hopelijk kan ik dit jaar veel genieten van de cabrio 😉

Mijn 2009 is al goed ingezet, ben al aan het werken 😆 Tot een uur of 2 en dan is het familie bezoeken 😡

Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar 😉

Anoniem

2009…ok laat er ons aan beginnen 😈

Ik wens iedereen een prettig 2009 en dat we vele mooie ritten mogen hebben.

beste wensen voor iedereen,
                          een ongevalvrij en boeteloos 2009 mag ik iedereen wel wensen?

Anoniem

Ook voor iedereen een veilig en gezond 2009 toegewenst ❗

[quote=”Luke”:356×5327]Aan allen alvast de beste wensen voor 2009!!
                              Veel liefde, geluk, goede gezondheid en veel Porsche plezier in 2009 toegewenst…
                              en hou het veilig vannacht 8) [/quote]
                              😳 Daar kan ik weinig aan toevoegen ! Ik wens iedereen het zelfde toe .

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.