Beste wensen!!

Home Forum Zeverhoekje Beste wensen!!

• Maker
    Discussie
  • Beste P-genoten,

Het is alweer een tijdje geleden, ondertussen volledig (origineel) leder interieur gekocht voor de 3,2. Montage en foto’s volgen!
    Bij deze wens ik jullie voor 2012 allereerst een prima gezondheid, en uiteraard vele veilige en gezellige P-kilometers, waar ik er hopelijk veel samen met jullie mag beleven, want binnen enkele weken worden de bumpers gedemonteerd en herspoten. Zodat de P toch een beetje netjes voor de dag komt hé!
    Tot gauw, en alvast een voorspoedig 2012!
    Werner.
    normal.jpg

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • ik wil al wat goed en aangenaam is en hier al passeerde, terug kaatsen zodat het jullie allemaal zelf te beurt mag vallen.

Maak er wat moois van, houd de boel heel en

Ook van hier:

Voor iedereen de allerbeste wensen voor 2012 !

Van hier uit ook de beste wensen voor 2012 !
            een goede gezondheid, veel geluk en vooral veilige kilometers met de P
            :drink: :drink: :drink:

Anoniem

Van mij ook de beste wensen voor allen :applaus:
              Vele veilige km :driver:
              Vieren is er voor mij niet bij, ik mag met de nacht werken van 19u30 tot 7u30 🙁 :sleep: :sleep:

gd1

Eù virry gappie noew jeer toe everiewan en meej joe ol hev…
                wat daj joender ertje wenst in 2012.

En vooral, het belangrijkste, gezond blijven !!!

:drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink:

Wim

Zit er hier ook al klaar voor, dus laat maar komen het nieuwe jaar.
                    Zag net op het nieuws dat er mensen het nieuwe jaar aan het vieren zijn. 😉

Dus voor iedereen.

En vooral een goede GEZONDHEID.

Anoniem

Gelukkig zijn we momenteel nog 2011, ‘k zou het anders maar een stressy ‘”nieuw” begin vinden 😕 …’t vrouwke is hier druk bezig met de voorbereidingen voor ‘t grote feest straks en heeft mij plots in ‘t vizier da’k ah computeren ben 😳
                      Wil ik 2012 halen staat mij maar “één ding te doen, yep de bubbels koud zetten!!!!
                      Maak er een goed eind en een nog beter begin van

Ook van hieruit aan iedereen een prettig eindejaarsfeest, en een voorspoedig, vreugdevol, en vooral gezond 2012. :drink:

And keep them Porches rolling!!! :driver:

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.