bestellen?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen bestellen?

• Maker
    Discussie
  • hallo.
    als je geen onderh. boekje hebt ! kan je dat dan zo bestellen bij de dealer?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Inderdaad een heel interessante winkel… kan ik uren rondlopen…

Die mensen staan ook op bijna alle beurzen die met auto’s te maken hebben, zeker en vast in het binnenland, misschien ook enkele buitenlandse beurzen…

echt een aanrader…

er zou in hasselt nog een winkel zijn,met alleen maar auto boeken !! wie weet waar?[/quote]

[b]ROADRUNNER[b] toffe mensen, hebben heel veel, en als ze het niet hebben bestellen ze het dadelijk

Roadrunner Autoboeken
        Dorpsstraat 38
        B-3500 Hasselt
        tel 0032 (011) 227 139
        fax 0032 (089) 854 182
        Geopend 11.00-18.00 uur. Woensdag gesloten.

veel geluk[/b]

ja dat bedoel ik => het ultieme verhaal van porsche.
          mooi boek hoor .

ps:
          er zou in hasselt nog een winkel zijn,met alleen maar auto boeken !! wie weet waar?

Ik heb het originele Boekje ( Folder ) van de 993 liggen van Porsche

Heb al redelijk wat boeken over Porsche… en wat schaalmodellen.
            Zelfs 2 911’s die veranderen in robots, een grotere martini 911 uit blik met een afstandsbediening met draad ( oud speelgoed ) 😉 )

Af en toe komt ne mens zo wel een iets leuks tegen hé
            😆

Hallo Lars, Koen.
              Welk boek is juist ‘die dikke grote boek van porsche’?

Ik zoek nog naar interessant leesmateriaal als ik op de trein zit tussen al die ambetante gillende gsms 👿
              Onlangs nog gekocht:
              – 911 & Porsche world (met owners manual voor een 911)
              – GT Purely Porsche (tja het ging over de iconen van Porsche dus ook de 993 was logisch dat ik dit kocht)

en het boek: Het ultieme verhaal van Porsche (mooie fotos maar nog niet gelezen)

Ik zoek eigenlijk een Porsche boek specifiek over de 993, iemand ergens zo ééntje gezien? Geen probleem als het Engels is.

Zoeken en blijven zoeken Lars 😉
                Ik ben begonnen met drie autootjes en één boek ongeveer 3 jaar geleden 😆
                Het haast niet maar ik blijf uitkijken en koop enkel iets als het héééél interessant is.
                Ik heb geen zin om in no time een hele verzameling te hebben die meeen hoop geld gekost heeft .
                Zo blijft het en hobby en zo blijft het leuk.
                Dit weekend weer zes autootjes bijgekocht 😉
                3 stuks voor 10€
                Je zou wel gek zijn om dat te laten liggen 😀

hahah jammer… ik ga het toch bestellen (maar zonder de stempels dan)
                  hee 911-lover ik heb die ook gekocht (die dikke grote boek van porsche) mooi man. ik ga ook zo een mooi kastje beginne te maken met alles van porsche er in (dus!…!! => iemand iets te koop: boekjes enzzz…)

Ik vermoed van wel doch de stempletjes tot nu zal je er zeker niet bijkrijgen 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.