Bestickering…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Bestickering…

• Maker
    Discussie
  • Ik ben al even aan het denken om een leuke sticker op mijn wagen te plaatsen (iets merk/logo-achtig).
    Maar waar te plaatsen? Op het voorste spatbord, achter het wiel, lijkt me wel leuk.
    Maar dan ben ik een beetje bang voor lakschade of verkleuring van de lak. 😕 Of zou dit wel kunnen, mits professioneel gedaan?

Dus:
    -sticker ja of nee?
    -schade ja of nee?
    -waar de sticker plaatsen?
    -welk merk/logo is het leukst?
    -wie maakt/plaatst deze stickers?

Laat jullie fantasie de vrije loop heren… :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Wel oppassen, ik geloof dat op de 991 enkel het dak en de achterste wielkasten metaal zijn !
      Voorste motorkap (pardon, frunk) en deuren zijn niet magnetisch !

een aankoop van transparante stoneguards zat ik al langer te overwegen, maar afneembare zwarte zie ik ook wel zitten.
        indien er nog geinteresseerden zijn dan vervuilen we niet langer deze topic en starten we een nieuwe op voor een groepsaankoop.
        ik zal al eens een postduif over ‘den Atlantic’ doen om te vragen hoeveel de verzendkosten naar belgie bedragen.

EDIT: hun antwoord is: ze geven geen quote zonder een effetieve bestellijst :sarcastisch

-welk merk/logo is het leukst?

Jah was, ge kunt is proberen ne sticker van Skoda op uwe 924S te plakken… :happy:

Ik vrees op grafiet ook niet ,ik zie het niet direct voor me de combinatie .

Op Geyser Grey gaat dat Martini spul niet passen 🙁
              Maar was wel al van plan om er zwarte op te hangen, een extra verwijzing naar het verleden 😳 :mrgreen:

Miljaar niet te doen dat Martini-spul :lekker:

Aaah, Mush, wat doe je me aan met die site!? Mijne portemonee is niet dik genoeg om alles te bestellen! :mrgreen:
                  TOP site! :first:

[quote= RODONDO]”Dit is een Porsche” op de beide flanken zou wel leuk zijn. :mrgreen:[/quote]
                  Dan hoef ik het tenminste niet meer constant uit te leggen… :mrgreen: 😉

[quote= deepee]een reeks éénkleurige reklamestickers onder elkaar tussen voorwiel en deur kan best stijlvol zijn, zeker als ze tijdsgebonden zijn aan het model: martini, gulf, rothmans, pirelli, castrol, …[/quote]
                  Zo iets in die aard had ik dus ook in gedachten… :up:
                  Zowiezo moeten ze tijdsgebonden zijn.

[quote=bccars]…met een soort van magnetische folie… [/quote]
                  Klinkt zéker interessant! Post de link hier even moest je ze toevallig nog eens tegenkomen… 😉
                  (vraag me wel af of bij hogere snelheden de magneten wel gaan blijven plakken… :think:)

Die Martini stone-protectors zijn *kwijl* prachtig! 😳

Bestickering?

[URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/944US/315412_339002976181902_1687616543_n_zpsec169698-1.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/944US/315412_339002976181902_1687616543_n_zpsec169698-1.jpg[/IMG][/URL]

Hoezo bestickering? :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=140691]Gevonden (denk ik)

[/quote]

Knap!

Gevonden (denk ik)

Dit zijn de “gewone” zwarte, verdeler is http://www.magnagrafik.com

Deze zijn de Martini’s, moest ik Funny zijn (of een grafietgrijze 911 besteld hebben), ik zou nu aan’t bestellen zijn 😉

Idd! Heb die ook gezien maar waar was dat nu weer :bounce:
                          Ze hadden oa Martini striped stoneprotectors die wel héél mooi zouden kunnen uitkomen op Funny’s Jubi…

Mush gooit er dan ook elke week een andere op :engeltje: Vind die gulf sticker op je blauwe 912 schitterend.

Kleine en bescheiden stickers zijn imo het mooist of je zet iets in de trend van ceci n’est pas une pipe…..dit is geen porsche (of is dit flauw 😉 )

Ik ben op de engelstalige fora een firma tegengenkomen die striping, nummers, stoneguards enzovoort maakt, soms zelfs custom dingen op bestelling, en dit niet met stickerfolie, maar met een soort van magnetische folie ! Zeer interessant omdat er geen lijm moet gebruikt worden en dit makkelijk aan te brengen is, maar ook weer af te halen, auto’tje wassen, terug aanbrengen, terug afhalen, auto’tje wassen, enzo …

Als ik het nog eens tegenkom post ik de link hier:
                              http://www.magnagrafik.com

Volledige catalogus:
                              http://www.magnagrafik.com/WholeCatalogue.pdf

I say dingdong :up:

Topservice, goeie stickers and try to contain yourself als je op de website ziet want ik zou maar blijven bestellen…

een reeks éénkleurige reklamestickers onder elkaar tussen voorwiel en deur kan best stijlvol zijn, zeker als ze tijdsgebonden zijn aan het model: martini, gulf, rothmans, pirelli, castrol, jägermeister …

ze zijn bij de vleet te vinden op veilingsites maar denk wel dat na één jaar op de lak zichtbaar blijft waar ze geplakt waren. het verwijderen zal je lak niet beschadigen als je dit met een haardroger doet, integendeel daar waar de stickers was je lak beschermd en zal deze minder krassen vertonen en op die manier toch zichtbaar blijven (tenzij je machinaal gaat polieren).

ik bedoel eerder zoiets maar dan kleinere klevers en vlak achter het voorwiel, bij een 924 is die ruimte ook veel breder dan bij deze vierdeurs

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.