Bestickering zijflanken

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Bestickering zijflanken

• Maker
    Discussie
  • Heeft er hier iemand van die ‘Porsche’, ‘Carrera’ of dergelijke stickers onderaan de zijflanken op zijn 964? Heb dat al enkele keren gezien en vind dat precies niet mis…
    Ideeën / meningen / ??? Laat maar komen!
    Als er leden zijn met zo’n bestickering, graag even een foto ervan aub!

Thnx!!!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • ik zou gaan voor CUP1 velgen met een color matching striping in een grijstint (arctissilver of anthracitgrijs)

0

Yep, is volgens mij nog van iemand van het forum geweest. Maar van wie weet ik niet meer….moet hier nog ergens staan, maar waar… :think:

0

Rode hierboven staat momenteel te koop bij Vanbeurden, nietwaar?

0
          rob

foto1-2.jpg

0

Ik ben de eerste om te zeggen, fleur de wagen maar wat op :coolness:

Echter volgens mij leent de 964 zich daar niet echt toe, zeker niet in een klassieke donkere kleur
              De wagen is quasi perfect zonder 😉

Ik volg dus PDS 😐

0

Bij mijn oak green machien staat er Carrera in ‘t ‘goud’ op maar das dan ook een beestje van de 70’s… in de seventies kon dat wel natuurlijk:-) foto staat ergens in: https://porscheforum.be/forum/25-porsche-algemene-fotos/122471-post-hier-foto-van-je-huidige-porsche?start=264

die witte 964 met rood en blauwe strepen, I like!

0
                PDS

Naar mijn mening wel mooi en wat meer race :up:

Maar is het niet teveel race op een auto wat meer een klassieker is ?! …. :think:

0

Gevonden… Striping wel niet helemaal correct, moet dus de originele voorstellen… maar geeft toch al een beetje een idee.

PorscheHerfstrit2006164clean2.jpg

PorscheHerfstrit2006164clean.jpg

PorscheHerfstrit2006164copy2.jpg

PorscheHerfstrit2006164copy.jpg

0

Loop ik ook al lang mee in mijn hoofd. Zou dan gaan voor zilvergrijze op een donkere kleur en de originele Carrerra striping van het G model

Dat het al lang is blijkt hier wel : https://porscheforum.be/forum/18-964/30423-voorstudie-spuiten-velgen#30436
                      Fotokes zijn wel verdwenen..; kijk even of ik ze nog kan terugvinden…

0

Jep, dat zijn ze… Ga er nog wat tijd over laten gaan maar vind ze wel :up: !
                        Zilvergrijs of zwart denk ik voor m’n Oak Green beestje…

0

0
                          Wim

Strak hoor. 😉

0

Zoiets :popcorn:

964_carrera_blue.jpg

0
                            13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.