Bestickering zijflanken

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Bestickering zijflanken

• Maker
    Discussie
  • Heeft er hier iemand van die ‘Porsche’, ‘Carrera’ of dergelijke stickers onderaan de zijflanken op zijn 964? Heb dat al enkele keren gezien en vind dat precies niet mis…
    Ideeën / meningen / ??? Laat maar komen!
    Als er leden zijn met zo’n bestickering, graag even een foto ervan aub!

Thnx!!!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • ik zou gaan voor CUP1 velgen met een color matching striping in een grijstint (arctissilver of anthracitgrijs)

Yep, is volgens mij nog van iemand van het forum geweest. Maar van wie weet ik niet meer….moet hier nog ergens staan, maar waar… :think:

Rode hierboven staat momenteel te koop bij Vanbeurden, nietwaar?

rob

foto1-2.jpg

Ik ben de eerste om te zeggen, fleur de wagen maar wat op :coolness:

Echter volgens mij leent de 964 zich daar niet echt toe, zeker niet in een klassieke donkere kleur
              De wagen is quasi perfect zonder 😉

Ik volg dus PDS 😐

Bij mijn oak green machien staat er Carrera in ‘t ‘goud’ op maar das dan ook een beestje van de 70’s… in de seventies kon dat wel natuurlijk:-) foto staat ergens in: https://porscheforum.be/forum/25-porsche-algemene-fotos/122471-post-hier-foto-van-je-huidige-porsche?start=264

die witte 964 met rood en blauwe strepen, I like!

PDS

Naar mijn mening wel mooi en wat meer race :up:

Maar is het niet teveel race op een auto wat meer een klassieker is ?! …. :think:

Gevonden… Striping wel niet helemaal correct, moet dus de originele voorstellen… maar geeft toch al een beetje een idee.

PorscheHerfstrit2006164clean2.jpg

PorscheHerfstrit2006164clean.jpg

PorscheHerfstrit2006164copy2.jpg

PorscheHerfstrit2006164copy.jpg

Loop ik ook al lang mee in mijn hoofd. Zou dan gaan voor zilvergrijze op een donkere kleur en de originele Carrerra striping van het G model

Dat het al lang is blijkt hier wel : https://porscheforum.be/forum/18-964/30423-voorstudie-spuiten-velgen#30436
                      Fotokes zijn wel verdwenen..; kijk even of ik ze nog kan terugvinden…

Jep, dat zijn ze… Ga er nog wat tijd over laten gaan maar vind ze wel :up: !
                        Zilvergrijs of zwart denk ik voor m’n Oak Green beestje…

Wim

Strak hoor. 😉

Zoiets :popcorn:

964_carrera_blue.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.