Bestuurder filmt verkeersagressie op E314 (video)

Home Forum Zeverhoekje Bestuurder filmt verkeersagressie op E314 (video)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
    • hahaha….geweldig

het openbaar maken van zulke filmpjes heeft soms meer effect op de “dader” om rustiger gaan te rijden dan een boete .
          wie met een auto van + 100k rijd ,wat ligt die wakker van 2500 € boete . dat doet even pijn en is niet leuk ja . Maar daar stopt het dan ook bij .
          de spreekwoordelijke schandpaal heeft meer effect.

Hij durft gelijk niet meer met zijn (of haar) M3’tje te rijden 😀

Dat hij zijn idioot gedrag nu op die trage camionette steekt (die hem mss wel wat hinderde toen ze die vracht inhaalde, dat zullen we nooit weten) is wel erg zielig en maakt het alleen maar erger voor hem.

link werkt nog steeds hier
              http://nieuws.vtm.be/binnenland/74675-wegpiraat-politie-zoekt-getuigen

en anders eens geen toegang pagina op link rechtsboven klikken met de tekst = Wegpiraat: politie zoekt getuigen

edit:

andere link zelfde beelden
              http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140108_00918705

Wim

[quote=”john.beton.” post=154778]ze waren niet welkom :happy:

http://nieuws.vtm.be/binnenland/74657-wegpiraat-politie-zoekt-getuigen%5B/quote%5D

Ik krijg dit te zien, dus lege pagina waar ik geen toegaan tot krijg 😕

http://nieuws.vtm.be/binnenland/74657-wegpiraat-politie-zoekt-getuigen

Zoals met alles hé, zolang er maar geen “misbruik” wordt gemaakt en iedereen die de beelden kan gebruiken, ze op verstandige wijze gebruikt, zie ik geen probleem in die dashcams, maar ja dat is wat idealistisch. Anderzijds : de huidige snufjes bieden je middelen dat je enkele jaren geleden gewoon niet had. Want zonder beelden heb je in België met zn ouderwets gerecht, dat doeltreffend is als een stropdas in de woestijn, al helemaal niets. Als ik een rechter op t journaal hoor kletsen dat zulk n wegpiraten eigenlijk al gestraft worden door t feit dat de beelden publiekelijk gemaakt worden, dan begin ik lichtjes geIrriteerd te worden. Ook de klojo s die blindelings die juwelier zijn beginnen “aanvallen”.
                  Indien de zoon van een rechter met zn smoel in zn stuur zou gedrukt worden in zo’n geval, maarrrr bijkomend met camerabeelden (die niet gefraudeerd zouden zijn) kan aangetoond worden dat zn ongeluk wel degelijk te wijten is aan verfoeilijk gedrag van zulk n weg-idioten, dan ben ik wel benieuwd of deze rechter diezelfde speech zou afsteken. Gewoon de zaken nuchter bekijken, en eens men zeker is van zn stuk : ZWAAR bestraffen. Ofte zoals in t geval van die gestolen Porsche turbo : don t fuck with our system, or else you WILL regret sitting on your ass ever again !

ze waren niet welkom :happy:
                    en 10tal andere gevallen bij de bmw bestuurder :what: :what: :what:
                    http://nieuws.vtm.be/binnenland/74657-wegpiraat-politie-zoekt-getuigen

Wim

Ik zeg 1 ding. Als iedereen zo een dashcam zal gebruiken zijn we allemaal mooi gekloot :censored:
                        Gedaan met de zondagse ritjes door de polders ect…

Sebiet is een verzuring in uw gezicht geven ze :happy:

dit vat het samen denk ik.

Euh, ‘t is hier toch ‘t zeverhoekjen hé… kan er mij iemand zeggen wat er tussen 12:17:00 en 12:17:04 is gebeurd wat wij niet mogen zien ?

Wim

Ik vindt nu alles al op de limiet in het verkeer, hebben gewoon geen respect meer voor elkaar.

En als id mat de Renault en daar achter een auto op de trailer heb staan en zo rond de 100 km ga, moeten ze mij soms nog perse voorbij, om dan gelijk te moeten remmen en de uit/afrit te nemen.

En dan hebben we toch een tijdwinst, dat wil je niet weten. 👿

Ik heb het laatst nog meegemaakt dat ik dus met combinatie op weg was, en op het moment ik de invoegende auto voorbij was kwam deze gelijk naar links, dus knalde zo op zijkant onze trailer.
                              Ik dacht eerst dat ik een klapband kreeg, maar toen zag ik in de spiegel dat er een en ander van de auto vloog.
                              Ik had gelukkig geen schade buiten een paar krassen op de trailer, maar dat van die auto wilde je echt niet zien.
                              Zijn verklaring was dat hij mij wel gezien had, en dacht dat ik voorbij was er hij wel opkom, dus even opzij kijken was ook niet nodig volgens hem.

Ik hou mijn hart vast als straks de moderne auto’s nog meer gaan doen, denken de meeste dat ze helemaal biet meer moeten opletten.

Zolang je filmt en er niets mee doet is er geen probleem. Zoals ik in mijn voorbeeld aangaf kan zo’n camera handig zijn om je onschuld te bewijzen (had ik er op 6/12/2006 eentje gehad dan had er een ouwe taart geen getuige moeten verzinnen om haar (on)gelijk te halen).

Mikey, ik weet totaal niet wat je bedoelt :mrgreen: zal ‘t filmpje nog eens bekijken se 😉

Ik heb ‘t nu nog eens bekeken en die camion die zie ik gewoon gepasseerd worden door de (filmende) camionette en voor de rest zie ik die camion niet meer. De BMW gaat (waarschijnlijk, want dat zie je niet in het filmpje) ondertussen die camion langs de pechstrook voorbij.

Mikey: zou wel eens kunnen, maar je hebt er altijd die klaar staan om op iemands gezicht te smijten hé? Meestal hebben ze ook ongelijk. Die camera’kes waren tof, maar door dit soort stoten zie ik bepaalde slapende honden weer wakker worden: politie, verzekeringen, de “groene” etc… 😥

… begrijp me niet verkeerd é Much… de meesten (en ik ook niet !), gaan die :what: idd niet bovenhalen maar denk dat het voor bepaalde mensen wel als een rode lap op een stier zal werken, als ze merken dat hun “stoten” zijn gefilmd en dat dan het ge- :what: er wel eens kan van komen… d’er rijden nu eenmaal zotten rond op onze wegen, denken we maar aan het tragisch gebeuren met de bosmaaier waarbij iemand zijn onderbeen diende afgezet. En naar mate het gebruik van de camera’s gaat toenemen zal ook de kans op dergelijk geweld toenemen, vrees ik hé.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.