Home › Forum › Zeverhoekje › Bestuurder filmt verkeersagressie op E314 (video)
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 33 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 10 maanden geleden door Jan Danckaers.
-
MakerDiscussie
-
6 januari 2014 om 01:27
ze hebben hem al via facebook :happydance:
nieuws HIER
http://www.youtube.com/watch?v=TJg1dQdvAVo -
MakerDiscussie
-
Begrijp me niet verkeerd he, wat die BMW rijder doet is het lafste wat er is in het verkeer, als je daarachter hangt kan je niets doen.
Maar waar gaan we naartoe, als je alles gaat filmen,….Kijk maar eens naar die Russische filmkes, die rijden allemaal met een camera rond.
Maar ik zou daar niet durven rijden in dat land, want zoals je daar de reacties (geen) ziet van de bestuurders, denk ik dat die allemaal een stuk in hun kraag hebben.Ik ben ook niet voor deze praktijken, maar als dit een paar keer op het net gegooid gaat worden, denk ik wel dat die dagelijkse veelplegers van zulk soort zaken zich wel een keertje achter de oren gaan krabben, en denken shit, nu moeten we toch gaan oppassen op de weg, want ik kan wel eens gefilmd worden. 💡
@Mush ik denk dat je het niet goed begrijpt wat ik bedoel, als die BMW remt op het linkerrijvak en die camion rijd op het rechterrijvak, waarom zou die dan moeten remmen?
Die camion gaat na de eerste keer remmen van de BMW op het linkerrijvak achter de BMW rijden, waarop die op de 2de keer remt….
Of zie ik iets in de film dat er niet is???Die camionette wijkt uit naar de middenberm omdat ze (volgeladen) nu eenmaal niet zo hard kan remmen als de BMW :salut:
Als er hier al gesproken wordt over “die mannen met die camera’kes op hun bek te slaan” dan vind ik dat wel al een beetje een omgekeerde wereld (iemand op zijn bek slaan doe je sowieso al niet, maar da’s een andere discussie).
Kameraad van mij reed rond met zo’n camera, dedie voor hem stopt, zet zich in achteruit en rijdt op hem in… Ze ging beginnen discussiëren dat hij op haar gereden was, tot hij naar zijn camera wees :happy:
Moet de mijne nog altijd eens terug installeren :engeltje:wat ik niet begrijp in dat filmpje is dat de camionette op het rechtervak rijd en de M3 op het linkervak, dit op het moment dat de vrachtwagen met zijn lichten flasht.
Dan zie je de M3 remmen en dan bij de 2de keer remmen zit die vrachtwagen tussen middenberm en de M3, waarom gaat die vrachtwagen achter die M3 rijden nadat hij ziet dat de M3 reageert op zijn flashen, is toch wel het stomste dat je kan doen niet?
En als die zo een engel is waarom rijd die dan met een camera rond?
Ik ben van mening dat hier meer achter zit dan we zien in de film….@ Ghost… voor op ‘t circuit d’accord maar toch niet om verkeersovertredingen te filmen en op ‘t internet te gooien hoop ik… als iedereen eens zou beginnen met zijn hand boven eigen hoofd te houden… ‘k ben aan ‘t wachten op de moment dat ze iemand met zo’n camera nekeer wat :what: gaan geven… komt er nog van, let op m’n woorden… en niet dat ik dat goedkeur é maar stel me de vraag of dat nu ècht allemaal hoeft ? Een mens kan het soms uitlokken ook… ‘k heb een camera dus kan er me niets gebeuren… en zie ik iets dat me niet aanstaat, stap ik er mee naar de politie… jawadde ! Binnenkort hebben die mannen niets anders te doen dan klachten te acteren “diefstal uit voertuig”… nadeel: camera ! :-)))
[quote=”RS” post=154580]Ondertussen nieuw, ander geval op ‘t net verschenen…2014 wordt het jaar van de GOPRO groepsaankoop ;)[/quote]
Interessant want die dingen zijn veel te duur naar mijn goesting…. 🙂
Was ook mijn eerste gedacht “Lap, ‘t spel zit op de wagen”. Probeer de “politie spelen” trend nu meer eens om te draaien.
Laat het pakken van “wegmisbruikers” over aan de politie!
Pffff… ook juist gezien op ‘t nieuws… ben bang dat de heksenjacht is begonnen want zo’n zaken kom je dagelijks tegen… mooie reclame voor de verkopers van deze camera’s… beseft iedereen eigenlijk wel waar we mee bezig zijn wanneer we alles en nog wat filmen en verspreiden… zo’n stoten zien we al lang op onze wegen maar dat betekent niet dat die nu allemaal moeten gefilmd en gedeeld worden… laat het opsporen van de cowboys op onze wegen aan de politie over aub… en geef toe, wie haalt er eens niet rechts in als er op zondag een opa op de derde rijstrook rijdt tegen 90 km/u ? Volgens mij gaan die camera’s nog voor “ongelukken” zorgen, let er op.
Pas op, plots voor iemand gaan rijden en stevig in de remmen gaan keur ik niet goed en moet zeker bestraft worden maar op een correcte manier… voor mij hoeft er niemand voor een verkeersovertreding – want daar gaan we naartoe hé met die camera’s – VOOR ZIJN LEVEN aan de schandpaal worden gehangen.
Ben benieuwd welk filmpje VTM morgen gaat uitzenden.
Ondertussen nieuw, ander geval op ‘t net verschenen…2014 wordt het jaar van de GOPRO groepsaankoop 😉
[quote=”Igordiver” post=154461]
Doos van pandora die je opentrekt vrees ik ! Binnenkort rijdt iedere idioot met een camera rond. Dan wat uitlokkend gedrag, dan de reactie filmen, wat gemonteer en ge-edit in de filmpjes en hup we zijn vertrokken voor een heksenjacht. Kunnen we gelijk al onze P.’kes in de garage laten staan ook ![/quote]+2
Ik ga de crimineel uithangen,het laten filmen en op youtube laten zetten en dan vrijgesproken worden ivm. de privacy. Daar zijn we echt beter mee af?
[quote=”Igordiver” post=154461]Naar mijn persoonlijke mening mogen zulke beelden gebruikt worden teneinde tot een veroordeling te komen.[/quote]
Ah, en waar gaat dat eindigen ? Wie zegt trouwens dat die beelden authentiek en onvervalst zijn ?!
Doos van pandora die je opentrekt vrees ik ! Binnenkort rijdt iedere idioot met een camera rond. Dan wat uitlokkend gedrag, dan de reactie filmen, wat gemonteer en ge-edit in de filmpjes en hup we zijn vertrokken voor een heksenjacht. Kunnen we gelijk al onze P.’kes in de garage laten staan ook !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.