Home › Forum › Zeverhoekje › Bestuurder filmt verkeersagressie op E314 (video)
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 33 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 10 maanden geleden door Jan Danckaers.
-
MakerDiscussie
-
6 januari 2014 om 01:27
ze hebben hem al via facebook :happydance:
nieuws HIER
http://www.youtube.com/watch?v=TJg1dQdvAVo -
MakerDiscussie
-
Uiteindelijk zal “de meneer die die film gemaakt heeft” nog voorgeleid worden als schending van de privacy en “die arme meneer met zijn BMW” zal een schadevergoeding krijgen . :think: :think:
Trouwens, waar zat de man van de BMW om zijn verklaring van de feiten te geven, aan mediabelangstelling geen gebrek zou ik zeggen, TV, de gazetten, hij had kansen genoeg. Moest ik in de camionette gezeten hebben had ik hem los in zijn gat gereden, dan hadden die beelden wel een wettelijk bewijs.
meer info wat mag en mag niet
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/terzake/EP_140106_Terzake?video=1.1825706Ik behoor ook tot de bmw-club, duidelijk gevalletje toch, die filmer moet ook op het verkeer achter hem letten, die bmw is waarschijnlijk aan komen planken, terwijl die filmer last minute die vrachtwagen inhaalde.
Dat gebeurt dus regelmatig, zelf ga ik er altijd vanuit dat de andere mobilisten liggen te facebooken achter het stuur en hou dus overal rekening mee qua onverwachte capriolen van anderen.
Maar wat die vent in die bmw vervolgens doet, kan tuurlijk niet. Dan ben je gewoon een zielig mannetje. Afentoe je verlies nemen op de linker baan geeft niks, gewoon slikken, niet reageren en normaal blijven doen. Kun je weer je lekker een keertje extra optrekken.
Ik laat me ook helemaal nergens mee in als ik aan het sturen ben. Het enige, als iemand van links me vergeet voorrang te geven, dan wacht ik netjes, maar wel met 2 handen op de claxon … met een vriendelijk gezicht … zo van, je hebt mazzel dat ik het ben, want bij de gemiddelde weggebruiker had je nu in de kreukels gelegen en kon je ff met je bankdirecteur in overleg … :drink:
Volgens mij heeft de camionet inderdaad de BMW niet zien aankomen toen ie….mischien zonder knipperlicht naar het linker baanvak ging om de vrachtwagen voorbij te gaan.
De BMW is vervolgens vol in de remmen gegaan en kon nog net tussen vrachtwagen en bestelwagen doorglippen.
Zo zou het ook kunnen geweest zijn….
Natuurlijk is dat nog altijd geen reden om dan mensen in gevaar te brengen.[quote=”PVB” post=154504]Toch niet over de pechstrook dan hoop ik… :happy:[/quote]
Meestal “raak ik de controle kwijt” op een lange bochtige afrit :coolness: :engeltje:Kan dit niet ? Of gebeurt dit nooit ? :censored:
Als je beroepshalve dagelijks op de baan bent en vooral in de grootsteden dan is dit niks om van te verschieten ❗
Die gast is gewoon stom geweest om die nr plaat zichtbaar te laten, want nu gaan we de Belgische wetgeving zien marcheren.
Vandaag al de nodige zever gehoord, schending van de privacy, er is toch geen ongeval gebeurt, de mensen gaan zelf agent spelen, het is de schuld van de federale wegpolitie omdat ze er nooit zijn…..
Bekijk gewoon de feiten en stop met al het gezever, dit is de zoveelste idioot met iets of wat centen die zich superieur waant boven de gewone mens die wel min of meer binnen de lijnjes wil kleuren.
Ze willen graag “signalen geven” awel geef er 1 door die gast zwaar te straffen.[quote=”kristof-vh” post=154485]
Sorry voor de brave bmw rijders, maar het valt gewoon op ….. :roll:[/quote]Ik ben een brave BMW rijder. Heb enkel last van een kontje dat soms uitzwenkt te pas en te onpas :happy:
Bij streetvieuw worden huisnr, nr-platen,personen onherkenbaar gemaakt, en je kan je eigen huis ook onherkenbaar maken op aanvraag. Maar ideaal is het natuurlijk nooit.
[quote=”steri2311″ post=154472]… Ik zou niet kunnen lachen als er een pipo is die zomaar foto’s trek van mijn auto met duidelijk nr-plaat en die op het web gooit. Die website is volgens mij een mooie catalogus voor homejackers.[/quote]
en wat dacht je van google street view. bendes kunnen hun prospectierondes doen vanuit hun luie zetel.
Na het laatste (2min) filmpje gezien te hebben, kan ik vermoeden dat de camionet “in de weg” reed van mijnheer M3 bij het inhalen van de vrachtwagen en moest remmen voor het inhaalmaneuver van de camionet en dat M3 daardoor op z’n P** was getrapt.
Daarvoor zit de camionet een hele tijd gewoon rechts te rijden, dus weinig aan de hand om iets uit te lokken.
Verbaasd me niks, als ik last heb van lichtflikkeraars achter mij op de snelweg, of ander associaal gedrag, zijn het heel dikwijls jonge gastjes in bmw’s. Vorige week naar de cinema geweest in Kinepolis in Antwerpen. Parkeerplaats genoeg als je een beetje moeite deed om te zoeken, 2 autos stonden fout geparkeerd op de weg ipv op een parkeerplaats : 2x bmw…
Sorry voor de brave bmw rijders, maar het valt gewoon op ….. 🙄Dan is er nog de Nederlandse website waar iedereen maar een gespotte auto kan posten met duidelijk nr-plaat. Het is zo dat de verkeerde conclusie is getrokken en de verkeerde persoon is beschuldigd. Ik zou niet kunnen lachen als er een pipo is die zomaar foto’s trek van mijn auto met duidelijk nr-plaat en die op het web gooit. Die website is volgens mij een mooie catalogus voor homejackers.
Ik maak hier toch enkele bedenkingen bij…
Naar mijn persoonlijke mening mogen zulke beelden gebruikt worden teneinde tot een veroordeling te komen. Wat niet wegneemt dat het openbaar maken van zulke beelden dan weer op het randje is. Wat nog veel minder kan is een vrijspraak onder het mom van “inbreuk op de privacy”. Het zou niet de eerste keer zijn dat criminele feiten minder zwaar wegen dan inbreuk op de privacy. Als ge den aap uithangt en dat geraakt bekend so be it. Ge had maar moeten nadenken alvorens den aap uit te hangen. Stel dat het beelden waren geweest van ne Porschedief 😈 Niemand van ons die t erg zou vinden moest dat in de openbaarheid gebracht worden.Heel schone otto, zeker zo in het zwart. Beestig moteureke ook denk ik !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.