Betaalbaar & betrouwbaare garage in westvlaanderen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Betaalbaar & betrouwbaare garage in westvlaanderen

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand hier goede ervaringen met garages die aan een 911 Turbo (1984) kunnen werken?
    Ik hoor hier soms enorme prijsverschillen tussen een officiele en een niet officiele Porsche garage!!!!!
    Het is soms voor bijna van omver te vallen!!!!
    Zijn hier mensen die goede ervaringen hebben met westvlaamse garages die goed aan Porsches kunnen werken?
    Het is nu niet dat ik op mijn geld zit en mijn porsche geen goede service wil geven maar het is voor mij nog altijd
    een hobby.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Een traktatie op internet is natuurlijk wat moeilijk 😀 maar een korte voorstelling kan zeker, enkel waar mag/moet ik dit plaatsen.
      Wil deze topic niet verpesten met over mezelf te praten natuurlijk.

Gr

Tournééééé Général :happydance:

Hierse de patten! Ons 5000e lid! :first:
          Eigenlijk moet je trakteren maar een voorstelling van jezelf is ruimschoots voldoende 😉

Garage gelaudi is idd zeer goed. Net mijn p daar binnengedaan en is dag en nacht verschil.

Luc de Vos in Ieper :up:

roy

Ken ook ene in regio zwevegem/kortrijk.
                Doen bijna alleen maar porsche

Ook tevreden van garage Gelaude hier !! :salut:

[quote=”luc993cabrio” post=146010]De 2 OPC’s in W-VL en Garage Gelaude (doet veel luchtgekoelde) in Brugge kan daar ook zeker aan werken :salut: :salut: :salut:[/quote]

Ik kan dat alleen maar beamen wat betreft Gelaude :up: :up: :up:

De 2 OPC’s in W-VL en Garage Gelaude (doet veel luchtgekoelde) in Brugge kan daar ook zeker aan werken :salut: :salut: :salut:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.