beter (te) laat dan nooit? ;-)

Home Forum Stel jezelf even voor ! beter (te) laat dan nooit? ;-)

• Maker
    Discussie
  • Hallo

Na vele jaren quasi ongebruikt in de garage, wegens onaangepaste gezinstoestand, te drukke bezigheden, teveel fileleed, bedrijfswagen enzovoort heb ik van mijn hart een steen gemaakt en de Boxster verkocht. Dat was sneller gezegd dan gedaan en ik denk er liever niet teveel aan terug. Misschien had ik dit forum beter vroeger ontdekt – hoewel ik uiteindelijk toch wel een geschikte koper gevonden heb (als ik dan even abstractie maak van de verkoopprijs).

Bij de oorspronkelijke aanschaf had ik nog de droom om met die Boxster te gaan windsurfen… een beetje hoog gegrepen, dat geef ik graag toe, maar ik wou die mogelijkheid toch niet uitsluiten. Dat is er uiteindelijk toch nooit van gekomen en daarom bezit ik nu nog steeds een fonkelnieuw origineel Porsche Boxster (986) daktransportsysteem. Omdat de kans te klein is dat ik me ooit nog terug een bijpassende Boxster aanschaf 🙂 heb ik beslist om dit systeem maar ven de hand te doen.

Het staat intussen te koop op eBay (http://www.benl.ebay.be/itm/exclusief-NIEUW-daktransportsysteem-voor-Porsche-Boxster-ultiem-collectors-item-/151068966092?pt=LH_DefaultDomain_123&hash=item232c697ccc) maar om de echte liefhebbers te vinden en te informeren over deze buitenkans, wou ik graag alsnog van dit forum gebruik maken. Hopelijk dat ik er iemand blij kan mee maken – aan de prijs die hij er zelf voor over heeft.

Alvast veel plezier en geluk toegewenst aan de geïnteresseerde bieders en de uiteindelijke koper
    Met vriendelijke groet
    Luc

Attachments:
    • RTS_InstallCompleteSide.jpg
    • P0000632.jpg
    • boxster-dachtraeger-9131077020309069119.jpg
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.