Betrouwbare garage gezocht West-Vlaanderen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Betrouwbare garage gezocht West-Vlaanderen

• Maker
    Discussie

• Tommy
    Deelnemer

Niet echt een Porsche gezocht maar wel een goede garage waar ze met respect en kennis van zaken jonge Porsches onderhouden/herstellen aan prijzen die iets beter zijn dan bij OPCs.

Ik heb even de zoekfunctie gebruikt, maar ik vind niet meteen wat ik zoek, ondanks dat hier wss al heel wat over geschreven is.

In de buurt hier zijn AEcars en Bavaria Motors (die niet zo lang geleden een erg puike showroom gezet heeft, inclusief een 918). Iemand ervaring? Al denk ik dat deze vooral op verkoop focussen en niet zozeer op onderhoud.

Alle tips welkom, Ik woon in de regio rond Kortrijk-Roeselare.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
      • Soenen in Westrozebeke niet duur en porschekenner in hart en nieren.

Soenen in Westrozebeke niet duur en porschekenner in hart en nieren.

roy

Foost ik heb je een bericht verstuurd 😀 .

En prijs/kwaliteit : zeer tevreden van.
            Zouden er beter meer zo zijn .
            Eerlijk en correcte service.

Mvg

roy

Foost ik heb je een bericht verstuurd 😀 .

En prijs/kwaliteit : zeer tevreden van.
              Zouden er beter meer zo zijn .
              Eerlijk en correcte service.

Mvg

Dag RoyD, bedankt voor de tip., ben je tevreden van de prijs/kwaliteit verhouding bij D&F ? Is het atelier verzorgd en proper. Gaan ze zorgzaam om met de hen toevertrouwde wagens (beschermmatten enzo). Ik neem aan dat het bij hen uitsluitend om de techniek draait ? Staan de wagens binnen ?…

Dag RoyD, bedankt voor de tip., ben je tevreden van de prijs/kwaliteit verhouding bij D&F ? Is het atelier verzorgd en proper. Gaan ze zorgzaam om met de hen toevertrouwde wagens (beschermmatten enzo). Ik neem aan dat het bij hen uitsluitend om de techniek draait ? Staan de wagens binnen ?…

roy

D & F Engineering in Zwevegem.
                    Doet alleen porsche.

Net mijn motor daar laten volledig reviseren.(3l sc)
                    En doet alles zelf , want je ziet bepaalde vernoemde namen daar gaan als het moeilijk komt ;-).

Mvg Roy

roy

D & F Engineering in Zwevegem.
                      Doet alleen porsche.

Net mijn motor daar laten volledig reviseren.(3l sc)
                      En doet alles zelf , want je ziet bepaalde vernoemde namen daar gaan als het moeilijk komt ;-).

Mvg Roy

ZO te horen is er overal ergens wel iets…

Maakt de zoektocht voor mij ook niet gemakkelijker…

Heb er 3 in gedachten waar ik mijn SC’tje zou willen binnen brengen om de K-tronic of WUR te laten nakijken
                        – Devos
                        – Willems
                        – Carrera (is wel niet in W-Vlaanderen)

ZO te horen is er overal ergens wel iets…

Maakt de zoektocht voor mij ook niet gemakkelijker…

Heb er 3 in gedachten waar ik mijn SC’tje zou willen binnen brengen om de K-tronic of WUR te laten nakijken
                          – Devos
                          – Willems
                          – Carrera (is wel niet in W-Vlaanderen)

[quote=”Foost” post=208609]Weet er iemand iets meer te vertellen over Boxer motors uit Bavikhove ?[/quote]

Ja ben er geweest met mijn Boxster.
                            Kent ook al goed de prijzen. Groot onderhoud = 1200 €
                            Later liet ik mijn tweede Porsche eens nazien en fouten uitlezen. De diagnose was niet betrouwbaar, want kreeg foutmelding op de Tiptronic op de PC niettegenstaande de auto perfect reed en schakelde. Dan maar maar uit armoede naar OPC. Daar bleek de auto perfect in orde te zijn, en dat is ze 1,5 jaar later nog steeds.

Dus ja ik ga daar niet meer…..

[quote=”Foost” post=208609]Weet er iemand iets meer te vertellen over Boxer motors uit Bavikhove ?[/quote]

Ja ben er geweest met mijn Boxster.
                              Kent ook al goed de prijzen. Groot onderhoud = 1200 €
                              Later liet ik mijn tweede Porsche eens nazien en fouten uitlezen. De diagnose was niet betrouwbaar, want kreeg foutmelding op de Tiptronic op de PC niettegenstaande de auto perfect reed en schakelde. Dan maar maar uit armoede naar OPC. Daar bleek de auto perfect in orde te zijn, en dat is ze 1,5 jaar later nog steeds.

Dus ja ik ga daar niet meer…..

Ik ga naar boxer moters in bavikhove, zeer correcte mens :salut: , K’weet niet of hij goed is met de nieuwere modellen.
                                Best eens contact opnemen….

Ik ga naar boxer moters in bavikhove, zeer correcte mens :salut: , K’weet niet of hij goed is met de nieuwere modellen.
                                  Best eens contact opnemen….

PM

[quote=”stijnG” post=208895]DEVOS is top.

Mijn 951 heeft daar nog enkele herstellingswerkjes gehad.
                                    Viel qua prijs ook enorm mee.
                                    Enkel……………………..steek hem niet binnen voor het seizoen, of je verlies een seizoen[/quote]

Alles heeft zijn pro’s en contra’s. Ook Luc Devos. Hij probeerde mij een ‘circuit’ 996 te verkopen. Niets origineel, enorm lelijke staat, de “mayo” kwam letterlijk uit de vulmond. Niets van onderhoudshistorie of boekje en dit voor een afschuwelijk hoge prijs. Perfect onderhouden wagen meneer, mayo was ook normaal volgens hem,….. Kan nog wel even doorgaan…

Ik moet ook wel zeggen dat ik naar hem was geweest omdat ik al veel goeie dingen gehoord had…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.