Betrouwbare garage gezocht West-Vlaanderen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Betrouwbare garage gezocht West-Vlaanderen

• Maker
    Discussie

• Tommy
    Deelnemer

Niet echt een Porsche gezocht maar wel een goede garage waar ze met respect en kennis van zaken jonge Porsches onderhouden/herstellen aan prijzen die iets beter zijn dan bij OPCs.

Ik heb even de zoekfunctie gebruikt, maar ik vind niet meteen wat ik zoek, ondanks dat hier wss al heel wat over geschreven is.

In de buurt hier zijn AEcars en Bavaria Motors (die niet zo lang geleden een erg puike showroom gezet heeft, inclusief een 918). Iemand ervaring? Al denk ik dat deze vooral op verkoop focussen en niet zozeer op onderhoud.

Alle tips welkom, Ik woon in de regio rond Kortrijk-Roeselare.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • PM

[quote=”stijnG” post=208895]DEVOS is top.

Mijn 951 heeft daar nog enkele herstellingswerkjes gehad.
        Viel qua prijs ook enorm mee.
        Enkel……………………..steek hem niet binnen voor het seizoen, of je verlies een seizoen[/quote]

Alles heeft zijn pro’s en contra’s. Ook Luc Devos. Hij probeerde mij een ‘circuit’ 996 te verkopen. Niets origineel, enorm lelijke staat, de “mayo” kwam letterlijk uit de vulmond. Niets van onderhoudshistorie of boekje en dit voor een afschuwelijk hoge prijs. Perfect onderhouden wagen meneer, mayo was ook normaal volgens hem,….. Kan nog wel even doorgaan…

Ik moet ook wel zeggen dat ik naar hem was geweest omdat ik al veel goeie dingen gehoord had…

Zo m’n nieuwe banden zijn geplaatst bij powercars.
          Wat daar steeds in de garage staat mmmmm
          Ook,een splinternieuwe GT3cup

Attachments:
          • image-2.jpg
          • image-3.jpg
          • image-4.jpg
          • image-5.jpg

[quote=”Foost” post=208609]Weet er iemand iets meer te vertellen over Boxer motors uit Bavikhove ?[/quote]

Ik ken deze al 20 jaar en nog niks fout over gehoord! Laatste keer stond er zelfs een auto van een van bovenvernoemde bedrijven/handelaars om aan te werken … 🙂

M automotive : aan de afrit van de autorstrade (TEXACO) in JABBEKE, kant De Haan.

DEVOS is top.

Mijn 951 heeft daar nog enkele herstellingswerkjes gehad.
                Viel qua prijs ook enorm mee.
                Enkel……………………..steek hem niet binnen voor het seizoen, of je verlies een seizoen

Hmm, Ieper is maar een 25km ver. Ben daar ook al een paar keer gepasseerd.
                  Afhankelijk van wat ‘lange wachttijden’ betekent, hoeft dat eigenlijk geen probleem te zijn. Onderhoud is toch op voorhand in te plannen. Enkel voor dringende reparaties is het ambetant.

Ik zou het ook eerder zien als goede reclame dat hij teveel werk heeft, al kan dat ook artificieel zijn (zoals het schijnbare tekort aan iphones bij elke launch).

Ook al veel gehoord over De Vos in Ieper, zelf al paar keer contact opgenomen toen ik nog op zoek was naar een Porsche.
                    heeft me altijd goed geholpen dan.

Enkel schrikt mij de idd soms lange wachttijden me af om daar te gaan. Hoor ik meerdere malen terugkomen.

Ik heb goede ervaring met Luc De Vos te Ieper , zeer gedreven en goed technieker maar heeft soms te veel werk en daardoor kan je soms lang wachten . Goede afspraken maken zou ik zeggen .

AANRADER IS MI VO CARS IN TORHOUT, betaalbaar en eerlijk

Powercars is enkel verkoop in qloppem, het onderhoud gebeurt bij VOcars in Torhout. Ik ga vrijdag 4 nieuwe banden leggen bij VOcars, betere prijs dan in de bandencentrales !

Powercars ligt op een dikke 40km van hier. Even H&T om de auto er een halve dag achter te laten moet dus al wat beter geregeld worden, maar niet onoverkoombaar.
                            Jullie blijken wel allemaal behoorlijk positief, dus ik hou het in het achterhoofd. Eerste onderhoud zal voor na de winter zijn denk ik.

Ik raad zeker tevens VO cars in Torhout.
                              OK ik heb mijn P bij Powercars gekocht, maar “iets” zegt me dat dit geen “must” is.
                              Ik heb tot op heden een zeer goede ervaring bij hen.
                              Ze zijn technisch zeer bekwaam en tevens eerlijk in prijszetting.
                              Iedereen die ik al gesproken heb en die er tevens ervaring bij heeft zegt hetzelfde.
                              up to you ….

Ja hoor, ook oldies!

Doen ze bij VO-cars / Powercars ook onderhoud op bv een SC?

of doen ze enkel de modernere wagens?

is namelijk ook niet zo heel ver van mij verwijderd.

Weet er iemand iets meer te vertellen over Boxer motors uit Bavikhove ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.