Betrouwbare garage gezocht West-Vlaanderen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Betrouwbare garage gezocht West-Vlaanderen

• Maker
    Discussie

• Tommy
    Deelnemer

Niet echt een Porsche gezocht maar wel een goede garage waar ze met respect en kennis van zaken jonge Porsches onderhouden/herstellen aan prijzen die iets beter zijn dan bij OPCs.

Ik heb even de zoekfunctie gebruikt, maar ik vind niet meteen wat ik zoek, ondanks dat hier wss al heel wat over geschreven is.

In de buurt hier zijn AEcars en Bavaria Motors (die niet zo lang geleden een erg puike showroom gezet heeft, inclusief een 918). Iemand ervaring? Al denk ik dat deze vooral op verkoop focussen en niet zozeer op onderhoud.

Alle tips welkom, Ik woon in de regio rond Kortrijk-Roeselare.

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • PM

ik ga met mijn 996 naar garage Wouter Declerq-Lafaut in Meulebeke. Er werkt daar iemand die van Porsche komt. De prijzen zijn zéér schappelijk! 🙂

[quote=”luc993cabrio” post=208551]Volledig akkoord met FCBlovechampagne ivm VO-Cars, ga daar ook altijd.
          Ook akkoord met rené ivm AE-Cars!!![/quote]

+1!!!!!!!!!!!!!

Volledig akkoord met FCBlovechampagne ivm VO-Cars, ga daar ook altijd.
            Ook akkoord met rené ivm AE-Cars!!!

Als ze in hun werkplaats even graag mensen bij hun kloten hebben als in de verkoop zou ik u AE cars toch afraden…

ik ga altijd naar Porsche Knokke of naar FG in Zaffelare, maar die laatste is alweer een eindje van u natuurlijk…

Ik ben uitermate tevreden van VO-cars in Torhout, zusterbedrijf van powercars.
                Mensen hebben enorm ervaringnmet Porsche want racen in GT-cup
                Maar vooral zijn ze heel eerlijk, ik heb dit ondervonden met mijn wagen.
                Ik kon m’n wagen amper op de baan houden en dacht dat een draagarm gebroken was.
                Na herstelling vertelden ze mij dat ze enkel een boutje van 1,5€ hadden vervangen, op veel plaatsen had ik een ferme rekening gekregen.
                Dus niets dan positieve ervaringen.
                Vrienden van ons waren niet tevreden over Bavaria

ik heb bavaria gecontacteerd voor het onderhoud van mijn 987 welke door de vorige eigenaar daar aangekocht werd.
                  Nul komma nul reactie…….

Aecars heeft wel een garage voor onderhoud etc.. zelf nog geen ervaring mee, maar als de kwaliteit zelfde is als hun verkoop showroom kan dat niet slecht zijn. misschien wel aan de prijzige kant?

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.