beveiliging alarm of lojack ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 beveiliging alarm of lojack ?

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

ik weet dat het ene geen alternatief is voor het andere, maar waar zouden jullie jullie centjes insteken mocht je moeten kiezen tussen een alarm (audtief/startonderbreking/…) of een Lojack (nabeveiliging) ?

heb een (oud) alarm zitten dat het een beetje doet (startonderbreking ok maar wegens slecht contact ergens moet ik auditief alarm uitschakelen)…ik zou dat kunnen laten herstellen/vervangen door een nieuw alarm…of voor een Lojack nabeveiliging gaan ?

suggesties ?

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • PM

[hide]een simpele startonderbreker heeft mijn voorkeur. Ik heb er onlangs nog eentje laten plaatsen op mij 4s. [/hide]

0

goeie vraag, heb nu alleen het origineel alarm, wat dat ook moge voorstellen… :think:
        In mijn vorige 993 had ik een soort carjack systeempje instaan, daar moest ik een code ingeven voor vertrek, of opnieuw ingeven na het openen van de deur bijvoorbeeld, maar omdat de wagen zo weinig gebruikt werd zoals ook nu mijn huidige, was het ambetant omdat ik die code maar steeds vergat in te geven, en enkele 100 meter verder begon dat “ding” te piepen want hij dreigde stil te vallen…
        Werkt goed, en zou terug gaan voor een nabeveiliging, want ik ben van het principe als “ze” ‘m willen komen ze ‘m toch halen.., maar dan krijgen ze een onverwachte verassing waar je dan toch misschien je wagen mee terugkrijgt…. :popcorn:

0
      2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.