bezoek aan stuttgart

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen bezoek aan stuttgart

• Maker
    Discussie
  • ben van gisterenavond terug van stuttgart.Zeer interessant 🙂
    enkele dingen die me opvielen:

1)alle modellen worden door elkaar op de band gemaakt

2) de werknemers mogen zelf kiezen wat ze willen doen aan de wagen en hoeveel dagen in de week(dit word beslist in vergaderingen)

3) voor een porsche van lederen interieur te voorzien zijn 6 koeien nodig

4) 2/3 van het lap leder wordt weggegooit ( volgens de gids verkocht ) zal wel vw zijn zeker 😆

5) alle leder word zeer zorgvuldig uitgekozen en met de computer geselecteerd en gecontroleerd op fouten

6) de ruimte waar de leder op de daschbord word gekleeft wordt om de 6 minuten ververst

7) alle stikwerk voor leder wordt met de hand gedaaan

8) )

en tot slot zijn we nog naar het nieuwe mercedes museum geweest (8 verdiepingen hoog)
    porsche zal moeite moeten doen om daar aan te kunnen tippen

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Setakira”:cg9cvtsu]is inderdaad leuk en leerzaam, als je ooit de kans krijgt moet je zeker ook eens gaan (zelf met Rufie voor de zomer geweest).

@porsche914orange
      : ook in groep geweest of alleen?
      Heel toevallig ook mercedes museum gezien maar wel beetje (te)veel voertuigen daarbinnen…[/quote]
      ben met de porsche classic club geweest, trouwens zeer leuke groep. 🙂
      voor mij staan er te weinig wagens binnen bij mercedes voor zo’n groot gebouw.

zo zo…weer wat bijgeleerd:-)

‘k Zou het over een tijdje ook wel es willen doen…lijkt me top! Merci om ons warm te maken 😉

Idd toffe info.

Ik ben benieuwd tot het Porschemuseum af is.
          Voor mij moet het qua grootte het Mercedesmuseum niet overtreffen.
          Als ik veel auto’s bijeen wil zien ga ik wel naar Techno Classica (wat ik natuurlijk elk jaar ga doen)
          Als het complete pakket maar klopt en een positieve indruk nalaat ben ik mer dan tevreden. Ik heb toch weil ietsje meer voor Porsche dan voor Mercedes 😈 😉

is inderdaad leuk en leerzaam, als je ooit de kans krijgt moet je zeker ook eens gaan (zelf met Rufie voor de zomer geweest).

@porsche914orange
            : ook in groep geweest of alleen?
            Heel toevallig ook mercedes museum gezien maar wel beetje (te)veel voertuigen daarbinnen…

THX voor het delen van uw ervaringen 😉

zeer tof om dit allemaal eens te lezen 😉

was nog iets vegeten,
                voor een volledige restauratie van u classic porsche betaal je daar
                170 000 euro 😯 😯
                er was daar ook een 901 die klaar was om te restaureren, daar hing een belgische nummerplaat aan. 8) 😀
                hoeveel zijn er daar van gemaakt 12 zeker???
                en dan nog iets alle personeel van alle rangen zelfs kader eet samen in 1 grote kantinne

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.