Home › Forum › Porsche Uitstappen › Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !
- Dit onderwerp bevat 158 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 7 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Oef, eindelijk de tijd gehad mijn foto’s op te laden.
Check mijn album op Facebook.
Cheers,
Matt924carreragt schrijft:
Katja en Alain, bedankt voor het goed georganiseerde en tof weekend. Geen moment stilgezeten en genoeg Porschefun.
Toffe bende Belgen en Nederlanders die in onze groep zaten.
tot weerziens
Groet
Robbie
co-piloot 944 S2
Helemaal akkoord!
Allemaal fijn gezelschap!
Groeten,
Mattreys schrijft:
Voor de late opblijvers, momenteel loop een lus op kanaal Z/ Fleet TV oa Leipzig en de nieuwe Cayenne 8)
Zag die toen ik thuiskwam van Leipzig 😀
@ Thomas
geweldige slideshow, thanks!Man, man, wat een fijn weekend was het toch…
Cheerz,
MattFoto’s: Had ze al op het NL forum geplaatst maar nog niet hier denk ik:
http://s1016.photobucket.com/albums/af284/thomas986/?start=0
filmpje : http://picasaweb.google.be/ThomasKSCL/Films#5480008102518425650
@ Eric,
Ik hoop dat het kostenplaatje mee valt voor u !
Groetjes Thomas
Grave foto van Matt met zijne prachtige 911 alleen jammer van de weerspiegeling in de ruit, zeer mooie foto’s olav !
Hoi Eric,
Ik rij een 30 dkm per jaar in Duitsland.(best aangenaam hehe)
Alles is sterk afhankelijk in welk Bundesland en/of stad je de overtreding begaat.
Sommige sturen niks -> toch een buitenlander
Ander sturen een bonneke -> indien je niet reageert, reageren zij ook niet, easy héMaar!!!!Indien je je toerenteller wenst uit te proberen, op een traject met snelheidsbeperking, en op eens toont een collega snelle jongen, meestal rechts van jou, je een rood plaatje met een wit stip, ben je de cigaar!!
Nog voor stilstaat hebben ze hunne “Kuggelschreiber” al opgewarmd….Vorig jaar nog een uitnodiging ontvangen onderweg…een minnelijke schikking van 435 € (betalingsmogelijkheden hebben ze zat) gehad.
Voor een “banale” door het rode licht rijden zou ik me echter weinig zorgen maken.
Althans voor het ticketje bedoel ik dan…grt
Rik
Ter info :
Eérste was door het rode licht bij het te enthousiast volgen van het treintje op weg naar de P-fabriek en de tweede snelheid in Leipzig bij het terugkeren van het diner.
Volgens de GPS reeds ik toen 62 waar we 60 mochten.Naar Nederland in ieder geval wel. 😥
Duitsland flitst op twee manieren, snelheid, en afstand (kleven of bumper hangen)
Op laatste is de boete hoger dan op snelheid.
Ik vertoef regelmatig in Duitsland, maar op plaatsen waar een duidelijke snelheid limiet is aangegeven kun je die daar maar het beste aanhouden.Hoop voor je dat het meevalt.
Hoi Eric,
waar ben je geflitst ?Als het rond Essen, Bochum is zou ik me daar niks van aantrekken. In maart ook gehad en nog altijd niks gekregen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.