Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

• Maker
    Discussie

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 158)
    • 😀

Wij zijn vertrokken in Leipzig rond 09.30 & aangekomen rond 17.00uur in Zelzate (ca.750 km) Was een leuke mooie rit.

In de eerste plaats willen we Katja & Alain van harte bedanken voor de schitterende organisatie, net zoals vorig jaar in Stuttgart is ook dit een weekend om nooit meer te vergeten ! Ook dank aan onze collega Porsche rijders voor de compagnie , heel veel super leuke mensen leren kennen zowel uit het Belgische als uit het Nederlandse kamp. Man wat hebben we een LOL gehad 😀

Ik heb ook een hoop mooie foto’s geschoten, ik ga deze in dit topic plaatsen.

Groetjes Thomas & Jeroen

Wil nog eens benadrukken hoe fantastisch dit weekend was !

Alle verwachtingen zijn ingelost! EN MEER, het was SUPER.

Aan iedereen die mee was, bedankt voor een super fantastisch weekend.
          en SPECIAL THANX to Alain en Katja voor een super organisatie.. alles klopte tot in de puntjes, niets (maar dan ook niets) op aan te merken…

THANX!

Anoniem

Het was idd super!!! Nog wa rusten en later fotokes opzetten!!!

Srouji

Hohohoooo, het was ZALIG, FANTASTISCH, SUPER,… 😀

Later meer 😉

Verwachtingen zijn hoog 🙂
                alles staat klaar, wekker is gezet 4u30…

dus nu nog even uitblazen en straks bed in..

dromen van het wat gaat komen… en dit weekend gaat de droom gewoon door 🙂

Anoniem

Nu iedereen straks vertrekt zal ik hier dan maar tegen mijn eentje zitten babbelen zekers?

@ verkeer in Ned: dit even vlug doornemen dan http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=27109

@ Eric63 and the others:

Ik heb zo het gevoel dat vertrekken om 6u45 in Wommelgem wat nipt is.
                    Is tenslotte nog 1u20 rijden naar Venlo bij normaal verkeer.

Iemand ervaring net ochtendspits bij onze noorderburen?

Hoor het graag,

grtz

edit: Zal er zijn om 6u45 Eric…tot morgen

Anoniem

Heb nog 1 kamer kunnen reserveren in Hotel Van der Valk Venlo. Ik ga daar slapen, zo vermijd ik nog meer stress s morgens…..
                      Ik ga daar wel vrij laat toekomen….

Is er dan een speciale parking voorzien?

Srouji

jaloers – jaloers – jaloers 👿

Ik had graag de assemblage van de panamera en cayenne gezien maar helaas … werk en verplichtingen roepen harder (zondag schoolfeest en ik kan mijn 2 kids dat niet aandoen om zoiets te missen)

Anoniem

Ik kan dus nog mee!!!

mercikes he man!!

Srouji

Hoi Rouij,
                            ik heb je privébericht gestuurd met de vraag om me te bellen.

Greets,
                            Rufie.

Anoniem

Is er nog mogelijkheid om mee te gaan?

$rouji

Wij zien het hier zitten en zijn de uren aan het aftellen : THE FINAL COUNTDOWN !!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IliwQImJrYE[/youtube]

@Rufie: bedankt om ook aan de meteo te denken en daar voor het weekend het beste te reserveren 🙂

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 158)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.