Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

• Maker
    Discussie

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 158)
    • lol 😆

zijn er ook mensen die met een andere wagen komen? of mochten die niet inschrijven 🙂

@rufie
      : Met hoeveel zijn we? hoeveel Belgskes en hoeveel Hollanders?

Een Porsche is voldoende 🙂 😉

Hebben we daar en speciale toelating voor nodig

Bij Van der Valk in Venlo zou er een gedeelte van de parking voor ons voorbehouden zijn.

te laat of eigenlijk te vroeg deze morgen

Net thuis van het werk , maar zal wel te laat zijn zeker 🙄 🙁

Anoniem

Voor de late opblijvers, momenteel loop een lus op kanaal Z/ Fleet TV oa Leipzig en de nieuwe Cayenne 8)

IK ga dat doen, kan zijn dat he voor niets is en dat je een half uur later ook geen problemenhebt. maar ‘k wil geen risico lopen op file…

Rufie schrijft:

Ik heb waarschijnlijk één annulatie. Heb dus nog een kamer ter beschikking voor de late beslissers.

Misschien nog eens aan Davidspeedster of Geert vragen? you never know he 😉

@ Joebar: Indien dat klopt van Eindhoven zou ik beter ook wat vroeger vertrekken…

@sporting ik vertrek om 5u30 thuis en rijd gewoon door naar Venlo.
                        heb net naar iemand in Eindhoven gebeld en die zegt dat het best is om tegen 7u voorbij eindhoven te zijn. dan ben je zeker voor de drukte/file (anders moet je wat geluk hebben van dag tot dag)

Maar als ik zie op hoeveel tijd jij van Kalken naar Wommelgem gaat rijden ben ik zeker dat je mij wel gaat inhalen voor Eindhoven 🙂
                        ik zal uitkijken naar een zware boxter en een donkerblauwe 993,misschien pik ik wel aan

groetjes,

Ik heb waarschijnlijk één annulatie. Heb dus nog een kamer ter beschikking voor de late beslissers.

Anoniem

Ik heb beslist, dit draadje volg ik niet meer 😕 te veel goesting om mee te gaan!!!! 😉

@ Eric: Super! We zullen je daar opwachten 8)

Cya on friday !

@ Joebar: Spreken wij eerst af in Kalken, of kom je rechtstreeks naar Wommelgem?
                              Ik hoor het graag.

Grtz

Ik heb het roadbook gisterenavond verstuurd. Dus als je het niet gekregen hebt, laat maar weten.
                                Zal het je nog eens doorsturen Eric.

Groeten,
                                Rufie.

Rufie,

Hoe ver sta je met het roadboek ❓
                                  Kunnen we dit al inkijken of wordt dit uitgedeeld tijdens het ontbijt ❓

Gr.
                                  Eric

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 158)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.