Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

• Maker
    Discussie

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 158)
    • sporting schrijft:

Zou inderdaad tof zijn om klein treintje te vormen…

Stel voor om 6u aan benzinestation E17 in Kalken (richting Antwerpen)
      om daar vervolgens rond 6u15 te vertrekken richting Q8 in Wommelgem.
      Misschien kan jij daar aanpikken Eric? Zullen er rond 6u40 zijn denk ik.
      Vervolgens rijden we van daar door richting Venlo, en zijn we mooi op tijd.

Indien er nog mensen zouden aansluiten,dan hoor ik het graag… 8)

Grtz 😀

@Sporting
      en andere liefhebbers: ik zal tegen 6.45h aan het Q8 benzinestation zijn in Wommelgem.(Donkerblauwe 993).
      Goed voor u ❓

Nog liefhebbers ❓ Altijd leuk met meerdere aankomen.

Tot vrijdagochtend 😉

Ik wens jullie in elk geval een te gekke en onvergetelijke uitstap .
        Ik zal in gedachten bij jullie zijn .

Heb net op het Nederlands Porscheforum vernomen dat er volgend weekend ook een Stadsfest is in Leipzig. Verwacht aantal bezoekers : 300.000.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=27109&p=742444#p742444

Meer info hier :
          http://www.leipzig.de/de/buerger/newsarchiv/2010/17154.shtml

Zou wel eens een zwaar weekend kunnen worden 😀

Have a gooooooooooooood night !

Rufie.

Ik ben ook héél gezond héél jaloers !
            ‘t Beste gewenst voor de trip … 😛

Anoniem

Jammer dat ik niet mee kan. Stuttgart was ferm plezant!
              Nen toffe uitstap aan allen 8) !

Zou inderdaad tof zijn om klein treintje te vormen…

Stel voor om 6u aan benzinestation E17 in Kalken (richting Antwerpen)
                om daar vervolgens rond 6u15 te vertrekken richting Q8 in Wommelgem.
                Misschien kan jij daar aanpikken Eric? Zullen er rond 6u40 zijn denk ik.
                Vervolgens rijden we van daar door richting Venlo, en zijn we mooi op tijd.

Indien er nog mensen zouden aansluiten,dan hoor ik het graag… 8)

Grtz 😀

Dit weekend werk ik het roadbook af.
                  Ben geleerd om dit niet te vroeg te maken om late wijzigingen te kunnen opvangen.

Ik heb er ongelofelijk zin in volgende week.

Greets,
                  Rufie.

Ik heb ook wel interesse om in groep naar Venlo te bollen.
                    Wij komen van Kapellen (Noord Antwerpen).
                    Nog liefhebbers ❓ En waar elkaar treffen ❓
                    Zeg het maar, ik lees het wel.
                    Eric

Heej

Wij zouden rond 06.15 in Lokeren kunnen zijn, wij zijn van Zelzate dus is niet heel ver voor ons.

Je geeft maar een seintje als je wil, om concreet af te spreken.

Groetjes Thomas & Jeroen (zwarte boxster 986)

…Tromgeroffel…

Volgende week deze tijd hebben we al een ontbijt achter de kiezen zitten we waarschijnlijk al op de Autobahn…

zijn er nog mensen van PFB die op vrijdag ochtend naar Venlo snorren?

ik vertrek thuis rond 6u
                        ben dan tegen 6u15 op e17 Lokeren
                        ongeveer 6u35 Kenedy tunnel door
                        tegen 7u10 Nederlandse grens denk ik
                        tegen 7u30 Eindhoven
                        en dan tegen 8u Venlo.

Heeft er iemand een idee hoeveel en om hoelaar de ochtend files/spits is in nederland
                        ik veronderstel dat er rodn eindhoven wel wat vertraging is…
                        anders moet ik mijn plannen licht aanpassen. en een kwartier tot half uur vroeger vertrekken.

Mochten er forummers zijn die ook die richtng uitgaan op vrijdagochtend… mss kunnen we ergens afspreken?

ohja voor ik het vergeet… weer update 🙂
                        wat ik tot dusver vind op verschillende sites…
                        is vrijdag tot zondag temperaturen tot 20-22 graden. licht bewolkt, zeer kleine kans op neerslag. behalve zondag de grens tussen duitsland en nederland. kans op enkele lokale buien.

Dus ‘keep your fingers crossed’ voor droog en zonnig weer… 🙂

Ik heb de betalingsbevestiging uitgestuurd. Stel dat je deze niet ontvangen hebt, dan hoor ik het graag.

Greets,
                          Rufie.

juist gezien
                            ik heb jammer genoeg iets anders te doen
                            het moet meer dan de moeite zijn om de porschetrack en fabriek te bezoeken
                            heb er al spijt van dat ik niet mee kan 😥
                            volgende keer meer geluk

Als er nog geïnteresseerden zijn, dan snel snel inschrijven !

Zijn er nog die graag op donderdagavond aankomen in Venlo en overnachten ?

Ik heb zonet een kamer gereserveerd in Château De Raay.
                                Ziet er niet mis uit en nog redelijk van prijs. Er zijn nog een 12-tal kamers beschikbaar.

Indien interesse, best rechtstreeks contact opnemen met hotel : http://www.sandton.eu/nl/baarlo
                                of via http://www.booking.com

Greets,
                                Rufie.

Volgende week maandag geef ik aan het hotel het aantal inschrijvingen door.
                                  Voor de late beslissers…inschrijven kan nog.

Groeten,
                                  Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 158)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.