Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

• Maker
    Discussie

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 158)
    • we zijn niet aan het aftellen, maar voor de anderen die ook niet aan het aftellen zijn
      nog 64 dagen 🙂 )
      clock’s ticking …

Inderdaad beide samen. Er is plaats genoeg voorzien.

die 30 is dat PF.NL en PF.BE samen? 🙂 )
          ljkt me een leuke colonne te worden gaan we allemaal wel binnenkunnen in het hotel of de fabriek 🙂 )

Ga dit weekend de inschrijvingen verwerken.
            Momenteel al met een 30-tal.

Greets,
            Rufie.

Inschrijvingsmail is verstuurd 😀 en kijken reeds uit naar het vertrek.

Benieuwd wie er reeds ingeschreven is ❓

Tot dan,
              Eric

🙂 ) thanx -> happy happy ->

is leuk verjaardagscadeauke,
                bij deze ook dank u aan mijn schatje 🙂 )

Hey Joe,
                  mail al gezien, komt wel goed.

mail gestuurd naar RufieGoesLeipzig,
                    kijk uit naar antwoord 🙂 )

Ik heb het programma op de eerste pagina gezet. Hoop dat het jullie bevalt.
                      Inschrijven kan vanaf nu.

Groeten,
                      Rufie.

Goed nieuws ontvangen van Porsche.
                        Wordt dus zeker een GO :drive: !!!!
                        Programma volgt asap …

Vanmiddag gaat Porsche me terugbellen. Ik hoop dat dit telefoontje bevrijdend werkt 😉 zodat ik het definitieve programma kan aankondigen.

Zal voor eind deze week zijn.

Al verdere details bekend Alain ?

de eerste lentezon inspireert! Tegen Porschen met Pasen (5/4) moet de ontsteking van mijn elfje weer ok zijn, dus 4 tot zes juni: I’ll be there 8)
                                Voorlopig 1 persoon. (Mijn madam houdt geen enkele Porsche/auto conversatie vol, laat staan een heel weekend 😉 ) )

Vorig jaar was zo AF, dat ik er het volste vertrouwen in heb dat alles weer pico bello geregeld zal zijn!

Cheers,
                                Matt

@Rufie
                                : Alain, ik zorg wel weer voor het nodige schrijfgerief onderweg 😉 )

Vignet (Umweltplacke) hoort bij auto en blijft geldig. (allee dat is toch wat ze mij verteld hebben 🙂 ) )

eigenlijk hoort het bij de inschrijving, want je nummerplaat staat erop. dus bij nieuwe inschrijving -> nieuwe sticker 🙂 )

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 158)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.