Bezoek Porsche Stuttgart

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek Porsche Stuttgart

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche-liefhebbers,

Op vrijdag 16 november bezoeken we de Porsche fabriek in Stuttgart (Zuffenhausen).
    Het bezoek is gepland in 2 groepen van 15 personen (om 10u en om 14u). Omdat Stuttgart niet vlak bij de deur is, en omdat samen leuker is dan apart, vertrekken we op donderdag 15 november rond 13u in de buurt van Ternat met de bus naar Stuttgart. We overnachten in een hotel op 500m van de fabriek. Op vrijdag kunnen we dan de Porsche fabriek en toonzaal bezoeken en de liefhebbers kunnen ook langs het Mercedes museum.

Er zijn nog enkele plaatsen vrij, dus mochten er hier nog liefhebbers zijn: hoe vlugger je reageert, hoe meer kans dat je er bij bent.

Kostprijs: 100€ voor de busreis en hotel/ontbijt. Bezoek aan Porsche fabriek is gratis.

Misschien tot dan!

Wim
    Porschisten vzw

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Wanneer opent het nieuw museeum zijn deuren ook weer ? 😳

Leipzig is helemaal niet moeilijk om binnen te geraken.

Formule kiezen, betalen and there you are…

Inderdaad, van de Porschisten gaan we ook zeker terug van zodra het nieuwe museum geopend is. Misschien een leuk idee om dit samen te organiseren met het forum.

We gaan wellicht ook naar Leipzig (tnx Rufie)… ik hou jullie op de hoogte!

gr,
          Wim

Idd misschien als het nieuwe museum opent met de het forum een uitstapje organiseren.

Ik heb in 2006 een bezoek georganiseerd, maar zou nu wel willen wachten tot het nieuwe museum geopend is. 😉

ik ben hier nog nieuw ma zie dat ook zeker een keertje zitten om dat te bezoeken!

kben dit jaar voor de eerste keer geweest m PCCB en twas echt de moeite. Héle uitgebreide rondleiding gehad en smiddags mogen eten in tussen de werknemers, SUPER.
                  kvind da iedereen die wel wat gepassioneerd is door porsche dat es moet gezien hebben.
                  Volgent jaar ga ik trg, om het nieuwe museum te bezoeken.

Zitten er hier geen mensen die dit al eens hebben georganiseerd?
                    Het zou geen slecht idee zijn om dit eens met de forumbezoekers te doen.

Een weekendje Stuttgart! Nice! 😉

Misschien een poll?

hier ook een kandidaat 🙂 )

Zou dat ook wel es zien zitten 8)

Idem dito en graag zelfs.

Ook van deze kant wordt met volle spanning gewacht

Ja ik ben ook wel geintereseerd om de fabriek eens te bezoeken 😯

Komt er ooit een nieuw bezoek ?

Sorry, alle plaatsen voor het bezoek zijn ingenomen. (we mogen met max. 30 personen binnen)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.