Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

• Maker
    Discussie
  • Hello,

met veel enthousiasme stel ik het definitieve programma voor van deze rondrit.
    We vertrekken zaterdag 15 september en komen terug 19 september.

Het worden 5 dagen van puur genieten, fascinerende locaties, Autobahn, wellness, natuur, vriendschap
    en nog zoveel meer.

Hoop dat we dit samen mogen beleven !

Het programma staat ook nog online hier : https://picasaweb.google.com/rufie968/RufieGoesRUF

Als je wenst kan ik het ook nog in betere kwaliteit doorsturen in pdf.

Groeten,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
    • Ja deze trip is om jaloers op te zijn ,zo te zien TOP ,maar waar blijven de (rest) van de foto’s ?

0

Mij ook metteen opgevallen!
        Dacht echter: Ola Den Alain heeft zijn vrouwke nieuwe wielen gekocht! 😉
        En aan de hand vd foto’s, weeral een trip om jaloers op te zijn :applaus:

0

Yep, waren meegereden met een Panamera. Gemakkelijk als er nog iets moet gecoördineerd worden tijdens het rijden 😉

0

Ik mis een donkerblauwe 968 op de foto’s…

0

Ziet er top uit . : :applaus:
              Mooie beelden .

0

Ik heb een selectie foto’s online gezet.

Je vindt ze hier : https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

Enkele teaserkes :

Greets,
                Rufie.

0

:relaxman:

0

Nog een beetje geduld 🙂
                    Thuisgekomen en al 2 dagen keihard mogen werken. Momenteel bezig met de foto’s, dus ze komen er aan.

Groeten,
                    Rufie.

0

Man wat is het hier stil, en stoppen met foto’s posten hé mannen 👿

Mogen we er niks over weten 🙁 ?

Geloof er niks van dat Alain geen foto’s genomen heeft…… 😉

0

Het was niet leuk, maar zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer leuk lol :mrgreen:

0

Het zal wel helemaal niet leuk geweest zijn. Iedereen serieus teleurgesteld… een zware ontgoocheling…

En als het anders was moet je het zeker niet melden… dju toch

0

Het mooie liedje is al uit. Dank aan iedereen die erbij was.
                            Wat is dit wennen vandaag. Back to life and work !

Een sfeerbeeldje :

0

Ik hoop maar dat we in het atelier van RUF foto’s mogen nemen, want ik heb al gelezen dat dat verboden is…

Groeten,
                              Rufie.

0

Jaloers 😥 😥 😥 .
                                Alois Ruf heeft een hart voor Porsche ,geen ordinaire tuner maar een constructeur . :respect2: :respect2: :respect2:
                                Geniet ervan en breng souvenirs mee voor mij ,ons 😉

0

veel plezier iedereen ginder en zeker foto’s trekken 😆

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.