Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

• Maker
    Discussie
  • Hello,

met veel enthousiasme stel ik het definitieve programma voor van deze rondrit.
    We vertrekken zaterdag 15 september en komen terug 19 september.

Het worden 5 dagen van puur genieten, fascinerende locaties, Autobahn, wellness, natuur, vriendschap
    en nog zoveel meer.

Hoop dat we dit samen mogen beleven !

Het programma staat ook nog online hier : https://picasaweb.google.com/rufie968/RufieGoesRUF

Als je wenst kan ik het ook nog in betere kwaliteit doorsturen in pdf.

Groeten,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
    • Ja deze trip is om jaloers op te zijn ,zo te zien TOP ,maar waar blijven de (rest) van de foto’s ?

Mij ook metteen opgevallen!
        Dacht echter: Ola Den Alain heeft zijn vrouwke nieuwe wielen gekocht! 😉
        En aan de hand vd foto’s, weeral een trip om jaloers op te zijn :applaus:

Yep, waren meegereden met een Panamera. Gemakkelijk als er nog iets moet gecoördineerd worden tijdens het rijden 😉

Ik mis een donkerblauwe 968 op de foto’s…

Ziet er top uit . : :applaus:
              Mooie beelden .

Ik heb een selectie foto’s online gezet.

Je vindt ze hier : https://www.facebook.com/GoodTimesInMotion

Enkele teaserkes :

Greets,
                Rufie.

:relaxman:

Nog een beetje geduld 🙂
                    Thuisgekomen en al 2 dagen keihard mogen werken. Momenteel bezig met de foto’s, dus ze komen er aan.

Groeten,
                    Rufie.

Man wat is het hier stil, en stoppen met foto’s posten hé mannen 👿

Mogen we er niks over weten 🙁 ?

Geloof er niks van dat Alain geen foto’s genomen heeft…… 😉

Het was niet leuk, maar zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer leuk lol :mrgreen:

Het zal wel helemaal niet leuk geweest zijn. Iedereen serieus teleurgesteld… een zware ontgoocheling…

En als het anders was moet je het zeker niet melden… dju toch

Het mooie liedje is al uit. Dank aan iedereen die erbij was.
                            Wat is dit wennen vandaag. Back to life and work !

Een sfeerbeeldje :

Ik hoop maar dat we in het atelier van RUF foto’s mogen nemen, want ik heb al gelezen dat dat verboden is…

Groeten,
                              Rufie.

Jaloers 😥 😥 😥 .
                                Alois Ruf heeft een hart voor Porsche ,geen ordinaire tuner maar een constructeur . :respect2: :respect2: :respect2:
                                Geniet ervan en breng souvenirs mee voor mij ,ons 😉

veel plezier iedereen ginder en zeker foto’s trekken 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.