Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

• Maker
    Discussie
  • Hello,

met veel enthousiasme stel ik het definitieve programma voor van deze rondrit.
    We vertrekken zaterdag 15 september en komen terug 19 september.

Het worden 5 dagen van puur genieten, fascinerende locaties, Autobahn, wellness, natuur, vriendschap
    en nog zoveel meer.

Hoop dat we dit samen mogen beleven !

Het programma staat ook nog online hier : https://picasaweb.google.com/rufie968/RufieGoesRUF

Als je wenst kan ik het ook nog in betere kwaliteit doorsturen in pdf.

Groeten,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
    • paar jaar geleden Alois Ruf nog mogen ontmoeten bij een vorige werkgever toen ie voor iemand een 550spyder kwam inspecteren.
      Toen nog met hem persoonlijk meegereden in zijn 997supercharged green monster. Super kerel! Had zo graag meegeweest maar werk he 😥 😥 😥 😥 ….. véééééél fotos nemen!!!!

have fun and keep it safe!

Alles zal tot in de puntjes in orde zijn, dus geniet er van,

ik ben ook gezond jaloers 🙁

Knap Alain, maar dat zijn we gewoon van jou he

Geniet er allemaal van!

Veel plezier aan iedereen die mee gaat ,Maak maar veel foto’s zodat de werkers ook kunnen genieten nadien 😕

Nu ben ik *officieel* jaloers 😳
              Groetjes van op de cursus die ik aan’t volgen ben… 😥

Dank jullie wel. Al maanden energie hierin gestopt, kijken er nu wel echt naar uit.

De voorbereidingen zijn klaar, nu nog valies maken en we kunnen vertrekken.

Net een foto genomen uit mijn werkkamer 😀

Geniet van jullie trip, en zoals funny, foto’s zien we graag :applaus:
                  dus als jullie terug zijn, posten die foto’s

Ik wens jullie allen een aangename trip ,en stiekem ben ik wat jaloers dat ik niet mee kan .
                    Alain weet hoe graag ik Ruf had bezocht .
                    Ik reken op foto’s van jullie . 😉

jep veilige trip! Ziet er zalig uit zo eens iets te kunnen doen, helaas kan ik zoveel dagen moeilijk vrij nemen… hopelijk in de toekomst wel eens 😐

Veilige trip mannen :driver:

De laatste voorbereidingen worden getroffen.

Normaalgezien heeft iedereen nu een mail met de startlocatie voor zaterdag ontvangen.

We hebben er zelf evenveel zin in, nu nog zien dat onze bestelde zon van de partij is en Gaaaaan

Tot gauw,
                          Rufie.

Deze week geef ik het definitieve aantal door aan de hotels en wordt de betaling geregeld.
                            Als je erbij wenst te zijn, het kan nog.
                            Nadien ook nog, maar dan hangt het af van de beschikbaarheid van de hotels.

Greets,
                            Rufie.

Zijn geen vrouwen meer hé zoals vroeger :driver: :mrgreen:
                              Ze moeten toch iets over hebben voor de wellness.

Wel vrees dat ik je moet ontgoochelen Alain, mijn Madam HAAT iedere vorm van autozitten 🙁
                                Probeer haar al jaren een autovakantie à la Bladerunner te verkopen…
                                Ter info, is geen ‘groen’ Madam hé!!!

Heeft zijn voor en na, zoals alles 😉

Ik denk dat je madame dit toch liever doet dan trackdays :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.