Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

• Maker
    Discussie
  • Hello,

met veel enthousiasme stel ik het definitieve programma voor van deze rondrit.
    We vertrekken zaterdag 15 september en komen terug 19 september.

Het worden 5 dagen van puur genieten, fascinerende locaties, Autobahn, wellness, natuur, vriendschap
    en nog zoveel meer.

Hoop dat we dit samen mogen beleven !

Het programma staat ook nog online hier : https://picasaweb.google.com/rufie968/RufieGoesRUF

Als je wenst kan ik het ook nog in betere kwaliteit doorsturen in pdf.

Groeten,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
    • Sorry Alain en Katya, momenteel verkies ik trackdays boven uitstapjes…alhoewel ik toch ferm twijfel 😐

Sorry, kunnen ons niet vrij maken dit weekend. 😥 😥 😥

Er zijn nog plaatsen over voor onze trip naar RUF. Laat maar iets weten als je erbij wenst te zijn.
          De reis gaat zeker door, we zijn al met een 20-tal.

Groetjes,
          Rufie.

ook met spijt in het hart, kan ik niet mee, 😥 omdat we dan bezig zijn met de verbouwingen aan ons huis, héél jammer want vindt het programma super

We zijn al met 12 personen, dus reisje gaat al zeker door.

Wie gaat nog mee ?

Greets,
              Rufie.

Ziet er een heel mooi programma uit, maar kan jammergenoeg niet deelnemen 😥

Zoals elders vermeld , dat valt net in ons verlof .

Ik was een mogelijkheid aan het zoeken om er die avond toch proberen heen te gaan , maar twee dagen uit mijn verlof hakken (terwijl vrouwtje en zoon op hotel blijven) kan ik echt niet maken .
                  Het zal voor een ander keertje zijn dus 😥

PB

en wat als je net als ik, al een paar keer dood bent geweest in je leven? No Joke btw. :mrgreen:

Ik deel wel je mening dat geld moet rollen, zeker als je het al aan den lijve hebt ondervonden,
                    dat je het niet kan meenemen. 😎

[quote=”PatrickB” post=100192]Lijkt me een mooi uitstap,
                      maar grofweg 500€/dag als koppel, is zwaar buiten mijn budget. :wtf:[/quote]

doe zoals ik leef rijk sterf arm.

PB

Lijkt me een mooi uitstap,
                        maar grofweg 500€/dag als koppel, is zwaar buiten mijn budget. :wtf:

Mooi, maar net na ons verlof…

Heel mooi programma . :applaus:
                            Met heel veel spijt in het hart kunnen wij er niet bij zijn . 😥

Hello,

met veel enthousiasme stel ik het definitieve programma voor van deze rondrit.
                              We vertrekken zaterdag 15 september en komen terug 19 september.

Het worden 5 dagen van puur genieten, fascinerende locaties, Autobahn, wellness, natuur, vriendschap
                              en nog zoveel meer.

Hoop dat we dit samen mogen beleven !

Het programma staat ook nog online hier : https://picasaweb.google.com/rufie968/RufieGoesRUF

Als je wenst kan ik het ook nog in betere kwaliteit doorsturen in pdf.

Groeten,
                              Rufie.

Ben vanavond de uitnodiging aan het opmaken. Alles komt goed.
                                Zoals het er nu uitziet zal morgenavond het programma online staan en verzonden worden.

De rit duurt van zaterdag 15 september en op woensdag 19 september komen we terug.

Tot gauw !
                                Rufie.

[quote=”reys” post=92524]Luc, wij hebben dezelfde co geloof ik!
                                  [/quote]
                                  Aja, da wist ik niet 😕 ruzie :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.