Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

• Maker
    Discussie
  • Hello,

met veel enthousiasme stel ik het definitieve programma voor van deze rondrit.
    We vertrekken zaterdag 15 september en komen terug 19 september.

Het worden 5 dagen van puur genieten, fascinerende locaties, Autobahn, wellness, natuur, vriendschap
    en nog zoveel meer.

Hoop dat we dit samen mogen beleven !

Het programma staat ook nog online hier : https://picasaweb.google.com/rufie968/RufieGoesRUF

Als je wenst kan ik het ook nog in betere kwaliteit doorsturen in pdf.

Groeten,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
  • Anoniem

Ruf Geneve 2012

Post om te abonneren op topic, blijkbaar kan dat bij ‘edit bericht niet’.

Klinkt interessant… zou wel moeten lukken. We volgen het draadje..

Hier ook interesse ,maar dit is nog heel vroeg om al te beslissen natuurlijk 😕 We houden het in het achterhoofd en volgen dit draadje tot er meer nieuws komt en de agenda het toe laat . :lekker:

Grote interesse , doch zolang ik werk vrees ik dat ik dat niet geregeld kan krijgen 😥

Interesse! :engeltje:

Anoniem

Luc, wij hebben dezelfde co geloof ik!
                  Zal het zeker bekijken Alain!!!

Als ik mijn co-pilote kan overtuigen, gaan we mee. :driver: :driver: :driver:

:respect2:

… altijd interesse als het om Rufie Events gaat ➡ nu moet alleen de datum nog passen 😉

Vrijdagavond 14 September is de TC Rotterdam

EDIT: .. heb in eerste instantie over de datum heen gelezen – deze (op 17 Sept) past ons wel 8)

Alain ik had heel graag mee gegaan maar zit dat weekend en het volgende al in het buitenland . 😈
                        Ik ga de woorden hier niet gebruiken die nu in mij opkomen .

Zien we hier ook wel zitten :drink:

Interesse! Absoluut!

interesse.

Weet wel niet of het past,in verlofplanning en werk.
                              ga al 10 dagen Schotland met moto 🙂

Maar RUF … rrrrrrrrrrrrrrr lekker 🙂

laat maar weten als er nieuws is ivm agenda/kostprijs en precieze uren vertrek en aankomst.

dan begin ik te zoeken wie de dochter naar school kan doen 🙂
                              Ondertussen al gevonden…

Kijk ui naar meer info 🙂

Rufie,

As usual, count me in :first:

Plumber

Hier ook interesse!

Maar voorlopig als co-piloot indien iemand nog een plaatsje vrij heeft!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.