Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek RUF 15-19 september : foto’s online

• Maker
    Discussie
  • Hello,

met veel enthousiasme stel ik het definitieve programma voor van deze rondrit.
    We vertrekken zaterdag 15 september en komen terug 19 september.

Het worden 5 dagen van puur genieten, fascinerende locaties, Autobahn, wellness, natuur, vriendschap
    en nog zoveel meer.

Hoop dat we dit samen mogen beleven !

Het programma staat ook nog online hier : https://picasaweb.google.com/rufie968/RufieGoesRUF

Als je wenst kan ik het ook nog in betere kwaliteit doorsturen in pdf.

Groeten,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
  • Anoniem

Ruf Geneve 2012

Overview Ruf Automobile: RGT-8, Rt-35, CTR3 Clunsport, Panamera long wheelbase

0

Post om te abonneren op topic, blijkbaar kan dat bij ‘edit bericht niet’.

0

Klinkt interessant… zou wel moeten lukken. We volgen het draadje..

0

Hier ook interesse ,maar dit is nog heel vroeg om al te beslissen natuurlijk 😕 We houden het in het achterhoofd en volgen dit draadje tot er meer nieuws komt en de agenda het toe laat . :lekker:

0

Grote interesse , doch zolang ik werk vrees ik dat ik dat niet geregeld kan krijgen 😥

0

Interesse! :engeltje:

0
                Anoniem

Luc, wij hebben dezelfde co geloof ik!
                  Zal het zeker bekijken Alain!!!

0

Als ik mijn co-pilote kan overtuigen, gaan we mee. :driver: :driver: :driver:

0

:respect2:

… altijd interesse als het om Rufie Events gaat ➡ nu moet alleen de datum nog passen 😉

Vrijdagavond 14 September is de TC Rotterdam

EDIT: .. heb in eerste instantie over de datum heen gelezen – deze (op 17 Sept) past ons wel 8)

0

Alain ik had heel graag mee gegaan maar zit dat weekend en het volgende al in het buitenland . 😈
                        Ik ga de woorden hier niet gebruiken die nu in mij opkomen .

0

Zien we hier ook wel zitten :drink:

0

Interesse! Absoluut!

0

interesse.

Weet wel niet of het past,in verlofplanning en werk.
                              ga al 10 dagen Schotland met moto 🙂

Maar RUF … rrrrrrrrrrrrrrr lekker 🙂

laat maar weten als er nieuws is ivm agenda/kostprijs en precieze uren vertrek en aankomst.

dan begin ik te zoeken wie de dochter naar school kan doen 🙂
                              Ondertussen al gevonden…

Kijk ui naar meer info 🙂

0

Rufie,

As usual, count me in :first:

Plumber

0

Hier ook interesse!

Maar voorlopig als co-piloot indien iemand nog een plaatsje vrij heeft!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.