Bezoekje aan de Ring

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoekje aan de Ring

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Dit weekend met POCA een bezoekje gebracht ,en voor de 1ste maal een ritje gemaakt op de Nurburgring .Indrukwekkend cirquit moet ik wel toegeven .Maar wel een beetje overbevolkt en te veel verschil in wagens en piloten vond ik op zaterdag (mooi zonnig weer ).Op zondag hadden we niet veel zin om te rijden want het regende alhoewel de baan opdroogde na een poos .zodoende hebben we maar wat foto’s genomen om ons bezig te houden .

n006.JPG

n020.JPG

n024.JPG

n029.JPG

n068.JPG

n069.JPG

Attachments:
      • n088.JPG
      • n102.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • PB

[quote=”PatrickB” post=102452]Jammer dat ik pas daags voordien, in de vroege avond, de bevestiging binnenkreeg dat ik mee kon.

Dit was te kort dag om alles nog georganiseerd te krijgen.

[/quote]

RECHTZETTING:

Vandaag uitgevonden,
        hoe het kwam dat ik geen mail van bevestiging had ontvangen.

Door een keertje op mijn zus der iPad, in te loggen op telenets webmail,
        waren mijn inlog gegevens opslagen in haar “LastPass” app.

Dat bracht met zich mee,
        dat als zij webmail opende, ze telkens inlogde op mijn email account.

Jammergenoeg heeft telenet de optie “bewaren op server” niet voorzien.

Hierdoor kreeg ik dus op mijn PC nul komma nul mails binnen…

Klopt!
          Had al schrik dat ik mijn ‘kooi’ zou moeten gaan annuleren :sarcastisch

Jp zowel het filmpje als de reactie bekeken .
            Zo’n vaart zal het nooit lopen .

Het is een politiek machtspel ,net zoals de Gp F1 in Belgie .

Geven en nemen ,330 miljoen euro is HEEL veel geld maar voor de economie van een regio ook heel weinig .
            Zoals overal er zaten enkel zakkenvullers tussen ,maar ik vertrouw erop dat we nog onze ronden kunnen rijden op de ring .
            Hoe gaan al die testcentra daar reageren ?????

Een zwarte dag voor de carrossiers… 8)

Om eerlijk te zijn de deelstaat en de bijhorende economie en in het bijzonder de auto constructeurs gaan dit NOOIT laten gebeuren.
                      Misschien moeten we maar Klik hier maar eens onze steun aan betuigen .

Voor mij zal het een bezoek worden in september of oktober .

Deze week is het elke dag nat 😥
                            Misschien beter volgende week, of week daarna.
                            Ik heb verlof :relaxman:

PB

Ik ben gans deze week vrij én heb de P van The Misses ter beschikking staan. :mrgreen:

[quote=”RS” post=103049]Volgend Ringtripje hier iets meer onder de aandacht brengen aub.
                                Dank, RS[/quote]

Zeg snel een datum 😀 ik rij mee :relaxman:

Daarom dat je een rol kooi zoekt 😆

Volgend Ringtripje hier iets meer onder de aandacht brengen aub.
                                    Dank, RS

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.