- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 51 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
23 augustus 2014 om 17:00
Hey guys,
Toen ik in september vorig jaar mijn eerste P aanschafte, een mooie rode Boxster 987, kon ik onmogelijk vermoeden hoe acuut dat P-virus wel is, zeker in combinatie met een leuke P-club en een tof P-forum, waarmee je al je dromen, bekommernissen en aspiraties kan delen. En ik die dacht dat enkel motorrijden een onuitwisbaar virus is … Het was een hele leuke wagen, waar ik altijd enorm van gehouden heb, en die ik met pijn in het hart van de hand deed, omdat het gewoonweg smaakte naar meer, sneller, harder …
En kijk, we zijn zelfs nog geen jaar verder, en daar staat al een nieuwe schoonheid te pronken in de garage, een witte 981 S met donker espresso interieur & witte accenten: het was simpelweg onmogelijk om te weerstaan aan haar charmes en uiteindelijk ben ik dan ook maar finaal voor haar gevallen.
Enkele foto’s van mijn nieuwe grote liefde, en deze is zeker een blijvertje, dat garandeer ik jullie !
Greetzzz,
DucDirk
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.