Bezweken onder de verleiding van haar ronde vormen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Bezweken onder de verleiding van haar ronde vormen

• Maker
    Discussie

• Dirk Hanssens
    Deelnemer

Hey guys,

Toen ik in september vorig jaar mijn eerste P aanschafte, een mooie rode Boxster 987, kon ik onmogelijk vermoeden hoe acuut dat P-virus wel is, zeker in combinatie met een leuke P-club en een tof P-forum, waarmee je al je dromen, bekommernissen en aspiraties kan delen. En ik die dacht dat enkel motorrijden een onuitwisbaar virus is … Het was een hele leuke wagen, waar ik altijd enorm van gehouden heb, en die ik met pijn in het hart van de hand deed, omdat het gewoonweg smaakte naar meer, sneller, harder …

En kijk, we zijn zelfs nog geen jaar verder, en daar staat al een nieuwe schoonheid te pronken in de garage, een witte 981 S met donker espresso interieur & witte accenten: het was simpelweg onmogelijk om te weerstaan aan haar charmes en uiteindelijk ben ik dan ook maar finaal voor haar gevallen.

Enkele foto’s van mijn nieuwe grote liefde, en deze is zeker een blijvertje, dat garandeer ik jullie !

Greetzzz,
      DucDirk

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
    • S2

Zie net dat ik hier nog niet op gereageerd had 🙂 Efkes afgeleid waarschijnlijk.

Dus bij deze, proficiat met je prachtige wagen !!!!!

oma en ..estialiteiten 😯 :censored: :happy: (mss best een MOD dit stuk een eind terug afsplitsen naar deze sectie van PF)
          dit is intussen een schoolvoorbeeld van topic vervuiling waaraan ik zelf schuld en leedvermaak heb gehad 😳

Ja hoor…neem ik die oma en de hond er wel bij :happy:

Misschien dat dit je aanspreekt?

DogPorsche.jpg

en ik voel me nog steeds benadeeld

Met die foto’s wakker je de ontevredenheid alleen maar aan 😀 😀

Oei oei, wat een ontevredenheid hier bij sommigen. 😐
                    Zal ik voor jullie doelgroepen ook wat fotootjes plaatsen dan.

OmaPorsche.jpg

JDPorsche.jpg

Ik spuit ze er altijd af :sarcastisch :mrgreen:

Ik heb net een emmer warm water en spons gehaald om ze er persoonlijk af te wassen, echt geen zicht!

Plakt een serieuze vlieg op die bumper :mrgreen:

Oei, gaan we hier nu al kinderfoto’s posten :engeltje: :engeltje:

en nu maar zeggen thuis dat het “research” is voor het forum :popcorn:
                              Mooi model trouwens, die witte velgen passen echt wel bij de body….. GASTEN FOCUS….. de witte porsche hé :coolness:

Sorry mannen, maar het model klopt niet hé, is eerder zoiets :

:coolness:

[quote=”deepee” post=178541]de topictitel liet teveel aan m’n verbeelding over …. :engeltje:

[/quote]
                                  Neen, foto is niet gemaakt bij Miss Coast.
                                  😉

:coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.