Bezweken onder de verleiding van haar ronde vormen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Bezweken onder de verleiding van haar ronde vormen

• Maker
    Discussie
  • Hey guys,

Toen ik in september vorig jaar mijn eerste P aanschafte, een mooie rode Boxster 987, kon ik onmogelijk vermoeden hoe acuut dat P-virus wel is, zeker in combinatie met een leuke P-club en een tof P-forum, waarmee je al je dromen, bekommernissen en aspiraties kan delen. En ik die dacht dat enkel motorrijden een onuitwisbaar virus is … Het was een hele leuke wagen, waar ik altijd enorm van gehouden heb, en die ik met pijn in het hart van de hand deed, omdat het gewoonweg smaakte naar meer, sneller, harder …

En kijk, we zijn zelfs nog geen jaar verder, en daar staat al een nieuwe schoonheid te pronken in de garage, een witte 981 S met donker espresso interieur & witte accenten: het was simpelweg onmogelijk om te weerstaan aan haar charmes en uiteindelijk ben ik dan ook maar finaal voor haar gevallen.

Enkele foto’s van mijn nieuwe grote liefde, en deze is zeker een blijvertje, dat garandeer ik jullie !

Greetzzz,
    DucDirk

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
    • :think:

😆

Compleet mismaakt de inlaat zit veel te dicht bij de uitlaat. :happy:

knappe achterbumpers met smalle uitlaat :happy:

de topictitel liet teveel aan m’n verbeelding over …. :engeltje:

curves987.png

wat een supercar, interieur is echt top

WOOOOW Dirk, een pracht van een wagen!!!!!!

Ben net terug uit verlof en verneem het heuglijke nieuws!
                    DucDirk, prachtige wagen, proficiat !
                    Veel :driver: plezier en hopelijk komen we mekaar binnenkort eens tegen !

t’Was een plezier je te kunnen helpen met wat “wijze” raad.

Cheers,

Plumber

Proficiat hoor is echt een prachtwagen. Hadden ze ons wat vriendelijker ontvangen in Knokke dan had ik ook een witte besteld, een paar dagen later dan een GT3 gevonden, maar ooit keer ik terug naar de boxster !

Proficiat Dirk .Heeeeeeeel mooi .
                        Staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje .

+1

prachtig
                            nu nog wat zonneschijn :coolness: en ge geniet er 200% van :relaxman:

[quote=”snoer 964″ post=177624]Heeeeeel mooie *porsche Dirk , dat we hem maar rap in RL mogen bewonderen :up: :first: :drink:[/quote]

Thx, Snoer, heel binnenkort: op de P-rit van 7 september !
                              😀
                              :driver: :driver: :driver:

Wow, die is gewoon af! Wat een kleurencombo en dan die velgen erop, echt prachtig! :respect2:

:respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.