Bezweken onder de verleiding van haar ronde vormen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Bezweken onder de verleiding van haar ronde vormen

• Maker
    Discussie
  • Hey guys,

Toen ik in september vorig jaar mijn eerste P aanschafte, een mooie rode Boxster 987, kon ik onmogelijk vermoeden hoe acuut dat P-virus wel is, zeker in combinatie met een leuke P-club en een tof P-forum, waarmee je al je dromen, bekommernissen en aspiraties kan delen. En ik die dacht dat enkel motorrijden een onuitwisbaar virus is … Het was een hele leuke wagen, waar ik altijd enorm van gehouden heb, en die ik met pijn in het hart van de hand deed, omdat het gewoonweg smaakte naar meer, sneller, harder …

En kijk, we zijn zelfs nog geen jaar verder, en daar staat al een nieuwe schoonheid te pronken in de garage, een witte 981 S met donker espresso interieur & witte accenten: het was simpelweg onmogelijk om te weerstaan aan haar charmes en uiteindelijk ben ik dan ook maar finaal voor haar gevallen.

Enkele foto’s van mijn nieuwe grote liefde, en deze is zeker een blijvertje, dat garandeer ik jullie !

Greetzzz,
    DucDirk

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
    • Heeeeeel mooie *porsche Dirk , dat we hem maar rap in RL mogen bewonderen :up: :first: :drink:

Dat viel prima mee hoor, Patrick, mede dankzij de nuttige tips van Francis aka Plumber, waarvoor dank !
        Het P-centrum van Diez zorgde voor export nummerplaten met bijhorende verzekering, vervolgens eerst naar de douane in Gent (kostprijs: 10 cent !), dan naar de verzekering, naar de autokeuring, en tenslotte naar de DIV in Gent, maar daar heb je wel veel geduld nodig

Sent from my iPhone using Tapatalk

@Dirk: hoe is het invoeren verlopen? Geen onvoorziene problemen gehad?

PRACHTIG *luv

Top combinatie :up:

[quote=”TGeert” post=177425]Very Nice !! :up:

Proficiat met je nieuwste aanwinst.

Is ie volgende week te bezichtigen op het Poca treffen in Heusden-Zolder ? :coolness:[/quote]

Eerste club-rit op ons programma is de rit van 7 september a.s., Geert …

:driver:

Very Nice !! :up:

Proficiat met je nieuwste aanwinst.

Is ie volgende week te bezichtigen op het Poca treffen in Heusden-Zolder ? :coolness:

Proficiat! super mooi!

gewoonweg prachtig, proficiat :first:

Een witte Boxster uit Limburg!

Ook vanuit Erpe-Mere felicitaties met je aankoop. :applaus:
                        Vele veilige kilometers gewenst. :driver:

:applaus:
                          proficiat zeer mooie Porsche
                          veel plezier en genieten
                          :drink:

Prachtige kleurcombinatie :up:
                            Veel succes met deze wagen

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop, en in het wit nog steeds het mooist. :up:

:applaus: :applaus: :applaus: *luv *luv *luv

proficiat Dirk
                                  Toen je me vertelde dat het een witte werd stond ik er was sceptisch tegenover…..maar wat een wagen!!!!! :lekker:
                                  Alles klopt: kleur, interieur, velgen, ….

Intussen zal ik wat verder genieten van je rode!!!

Als je binnen een jaar deze witte verkoopt, geef me dan een seintje :happydance: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.