Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Bi-Xenon koplampen
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 8 maanden geleden door torig.
-
Kan ik op mijn Ptje van 99 bi-xenon koplampen steken?
Wat moet er dan zoal veranderd worden en wat kost dit gemiddeld ?Heb de vraag nog niet gesteld bij Porsche zelf ; met mijn garagist spreek ik liever over iets als’t al vrij concreet gepland is 😉
Thx
Roger
Anoniem23 februari 2006 om 21:13bedoel je de turbo bixenons van de carrera?
Dan zal je sowieso de bumper, voorspatborden, houders, aansluitpt van de koplampen etc moeten veranderen.[quote=”mark986″:10atzbsz]bedoel je de turbo bixenons van de carrera?
Dan zal je sowieso de bumper, voorspatborden, houders, aansluitpt van de koplampen etc moeten veranderen.[/quote]Dat wordt me dan al gauw té kostelijk 😯 😳
Ik dacht dat er Xenonkoplampen voor de Boxster bestonden ook 😕😉 Tuurlijk bestaan die voor ne Boxster,wel is het geen goedkoop grapke 😕
Greetz Boxster
[quote=”Boxster”:3tufujw8]:wink: Tuurlijk bestaan die voor ne Boxster,wel is het geen goedkoop grapke 😕
Greetz Boxster[/quote]
Kan ik dit niet gewoon gebruiken : http://cgi.benl.ebay.be/porsche-BOXSTER … dZViewItem ??? 😕 ?
Ik ken, zelfs van lampen, niks 😳
[quote=”924carreragt”:2uwrqp31]Een Xenon is wel iets ander dan een “bulb”. 😕 [/quote]
Ja, maar gaat die bulb niet zo een beke ‘t effect geven 😕
Ela niet lachen mee techniek-motoriek-etc-analfabeten.
Ik lach ook niet met mensen die geen foto’s online krijgen e.d. 😉😆
Ben zaterdag even bij PKTuning geweest en daar boek opengeslagen hierover.
Er is een soort transformator nodig om die lampen te laten branden. Blijkbaar iets tussen de 500 a 800€ naar gelang het type…
Hoe hoger de K-waarde (tot 10.000K) hoe duurder (= hoe witter)Geeft wel veel meer licht en verbruikt ook minder maar vraag is tegen welke kostprijs?
set staat nu te koop op kapaza
Xenon set voor Porsche (nieuw in doos) +installatie
Bestaat uit:
– 2x Xenonlampen
– 2x Starters/Omvormers
– 4x Bekabeling(voor Porsche Boxster, 911, 944, 928, Carrera, Cayenne…)
(350€ zonder plaatsing)
roger,
ik ben ook wat mailtjes aan het sturen geweest voor xenon, heb al enkele prijzen. zal ze je is doormailen….
grtz
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.