Bi-Xenon koplampen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Bi-Xenon koplampen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Kan ik op mijn Ptje van 99 bi-xenon koplampen steken?
      Wat moet er dan zoal veranderd worden en wat kost dit gemiddeld ?

Heb de vraag nog niet gesteld bij Porsche zelf ; met mijn garagist spreek ik liever over iets als’t al vrij concreet gepland is 😉

Thx

Roger

Anoniem

bedoel je de turbo bixenons van de carrera?
        Dan zal je sowieso de bumper, voorspatborden, houders, aansluitpt van de koplampen etc moeten veranderen.

[quote=”mark986″:10atzbsz]bedoel je de turbo bixenons van de carrera?
          Dan zal je sowieso de bumper, voorspatborden, houders, aansluitpt van de koplampen etc moeten veranderen.[/quote]

Dat wordt me dan al gauw té kostelijk 😯 😳
          Ik dacht dat er Xenonkoplampen voor de Boxster bestonden ook 😕

😉 Tuurlijk bestaan die voor ne Boxster,wel is het geen goedkoop grapke 😕

Greetz Boxster

[quote=”Boxster”:3tufujw8]:wink: Tuurlijk bestaan die voor ne Boxster,wel is het geen goedkoop grapke 😕

Greetz Boxster[/quote]

Kan ik dit niet gewoon gebruiken : http://cgi.benl.ebay.be/porsche-BOXSTER … dZViewItem ??? 😕 ?

Ik ken, zelfs van lampen, niks 😳

Een Xenon is wel iets ander dan een “bulb”. 😕

[quote=”924carreragt”:2uwrqp31]Een Xenon is wel iets ander dan een “bulb”. 😕 [/quote]

Ja, maar gaat die bulb niet zo een beke ‘t effect geven 😕

Ela niet lachen mee techniek-motoriek-etc-analfabeten.
                  Ik lach ook niet met mensen die geen foto’s online krijgen e.d. 😉

😆

Ben zaterdag even bij PKTuning geweest en daar boek opengeslagen hierover.
                    Er is een soort transformator nodig om die lampen te laten branden. Blijkbaar iets tussen de 500 a 800€ naar gelang het type…
                    Hoe hoger de K-waarde (tot 10.000K) hoe duurder (= hoe witter)

Geeft wel veel meer licht en verbruikt ook minder maar vraag is tegen welke kostprijs?

set staat nu te koop op kapaza

Xenon set voor Porsche (nieuw in doos) +installatie

Bestaat uit:
                      – 2x Xenonlampen
                      – 2x Starters/Omvormers
                      – 4x Bekabeling

(voor Porsche Boxster, 911, 944, 928, Carrera, Cayenne…)

(350€ zonder plaatsing)

kapaza

roger,

ik ben ook wat mailtjes aan het sturen geweest voor xenon, heb al enkele prijzen. zal ze je is doormailen….

grtz

[quote=”knoet”:1enjnapa]roger,

ik ben ook wat mailtjes aan het sturen geweest voor xenon, heb al enkele prijzen. zal ze je is doormailen….

grtz[/quote]

Gunther, met plezier!

Thx

Roger

P.S. Dat beter weer voor die fotoshoot wil maar niet lukken hé 🙁

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.