bij deze stel ik mezelf even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! bij deze stel ik mezelf even voor

• Maker
    Discussie
  • Hoi Ik ben Marc, zit al sinds november 2013 op het forum mee te lezen, maar ga me nu aan mijn eerste posts wagen 😉

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • welkom.

PDS

Welkom op het forum ! :drink:

[quote=”Marc Fum” post=213551] zit al sinds november 2013 op het forum mee te lezen[/quote]

Groot nieuws! De zgn. stille lezer is bekend!
          😉

Welkom, heeft al iemand Porsche foto’s gevraagd? :what:

Welkom Marc!

Welkom op het Porsche forum :drink:

welkom, als je al een tijd meeleest zal je ook weten wat we je nu vragen 😀

XXX

Welkom Marc, korte voorstelling maar meer hoeft dat ook niet te zijn, tenzij je de ongeloofelijke drang voelt om foto’s te posten… :happydance:

Wim

Welkom Marc.

welkom Marc !!
                      van waar de interesse voor het merk en PFB? plan je een aankoop of ben je inmiddels een gevorderde verzamelaar? post eens een foto? op welk Vlaams kleizand ben je geboren?

[hide]
                      Je bent idd al lid sinds vrijdag 01 november 2013 15:16 en nu pas de drang gevoeld om te posten? Was zo’n portie geduld maar wat meer aan vrouwen toebedeeld !![/hide]

test door mcklusky test

test door mcklusky test

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.