bij mij is er een ,vijs’ los…..

Home Forum Zeverhoekje bij mij is er een ,vijs’ los…..

• Maker
    Discussie
  • na een fiets (arbeids) ongeval, steek ik vol ijzer,

aangezien ik redelijk wat pijn bleef hebben ben ik bij een andere dokter geweest,
    toen hij (pas genomen) foto’s bezag, zei hij tegen mij : er is in je schouder een haak (vijs) losgekomen, en die schuurt tegen je spieren en zenuwbanen……

om dat terug in orde te brengen moeten we je terug opereren……
    weeral een operatie (narcose) en revalidatie……..

ik zie daar toch wat tegen op : mijn nieuwe baas zal lachen ……

maar het alternatief: niet opereren, en met pijn blijven lopen (vergelijkbaar met een zenuw van een tand die blootligt) zie ik ook niet zitten (ik word stilaan zot van de pijn….)

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [quote=”jokke”:2pua64lc][quote=”jampie”:2pua64lc]Dat gaan ze toch nog in garantie oplossen 😉 [/quote]

Waarschijnlijk nog onder garantie,ja.Want als vijske loskomt wil dat meestal zeggen dat ze een rondelleke vergeten waren. 😆 [/quote]

neem uw voorzorgen, en neem een nikkel klemboutje mee.. 😉

sorry, is goed bedoeld , spoedig herstel.. 😉

Rudi.

[quote=”jampie”:2t7httnm]Dat gaan ze toch nog in garantie oplossen 😉 [/quote]

Waarschijnlijk nog onder garantie,ja.Want als vijske loskomt wil dat meestal zeggen dat ze een rondelleke vergeten waren. 😆

Dat gaan ze toch nog in garantie oplossen 😉

ja veel succes met nieuwe operatie en hopelijk gebruiken ze nu wat locktide om de vijs vast te zetten 😉

Wel zéér letterlijk een vijs los bij u !! 😯

Klinkt zeer ambetant, maar daarmee blijven lopen is ook geen oplossing natuurlijk.

Succes met het revalideren alleszins.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.