Bijna geen voldoende power bij indrukken van gaspedaal

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Bijna geen voldoende power bij indrukken van gaspedaal

• Maker
    Discussie

• 911

Hallo,

Mijn 911 3.2 start maar bij induwen van gaspedaal komt er bijna geen power vrij en toerental is laag.

DME onder de zetel is OK, heb naast de motor links de rode verzekeringen al vervangen.

Kan dit aan de bougies liggen ?

Alvast bedankt voor uw antwoord !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • Ok dan ga ik eens naar het nieuws gaan zien ze dan heb ik toch nog iets van mijn dag 😆

Wim

Ga maar lekker van een pintje genieten, doe ik ook. 💡
          Gaan hem toch niet meer zien of horen. 😕 wink:

Ja moet ik hier nu nog helpen of niet jongens ?

Doe ni zo graag liggend werk 😆 😆 😆

Kleine bedenking hier, moet je echt gestudeerd hebben om een porsche te bezitten of te besturen? Bij mijn weten heeft iedereen daar toch recht op! Geloof me vrij, je moet niet altijd gestudeerd hebben om goed je boterham te verdienen!

Dat is natuurlijk mijn mening, en wie ben ik.

Groeten Bert

Oeps…….. 🙄 🙄 .µ

Iemand heeft hier héééél lange tenen.

Ter info , ik ben 37 en studeer nog [size=75:1qyqcw8k]( al is het maar enkele uren per week )[/size]

[quote=”Hellraiser”:307daksm]Wat is er mis met een keverke? 🙁 [/quote]

[size=200:307daksm][b]
                    Bugs and busses rule !!!!![/b][/size] 8)

Wim

Kijk dan eens naar je TWEEDE POST.
                      Weet je waarom er zo gereageerd is. 💡

Wat is er mis met een keverke? 🙁

[quote=”911″:1dr7j1gl] Heb veel meer gestudeerd dan deze zakken allemaal samen 😛

Jullie zijn het niet waard om in Porsche’s in te zitten laat staan te rijden; dus ik stel voor VW Kevers voor deze zevers.

You can stick it in your pipe and smoke it loosers 😛 P P

Ik kom niet meer terug naar deze post en zal jullie reacties du ook niet zien 😥 😥 😥 [/quote]

Geen twijfel over dat u heel veel gestudeerd heeft, maar succesvol afstuderen is nog wel iets anders…
                          En laat alstublieft die andere taal ook maar zo, wat die kan u ook al niet foutloos schrijven.

911

Heb veel meer gestudeerd dan deze zakken allemaal samen 😛

Jullie zijn het niet waard om in Porsche’s in te zitten laat staan te rijden; dus ik stel voor VW Kevers voor deze zevers.

You can stick it in your pipe and smoke it loosers 😛 P P

Ik kom niet meer terug naar deze post en zal jullie reacties du ook niet zien 😥 😥 😥

Wim

Zou dit model zijn, maar dan andersom. 😉

[quote=”911″:1lu8mhu8] …Rij alleen in weekends samen met de 365A speedster…[/quote]
                                365A : Welk model is dit ?

Als deze juist een groot onderhoud heeft gekregen zou ik eerst eens bellen naar deze garage. Ik denk dat je pomp niet genoeg druk geeft.

Mja, snap nog steeds niet hoe sommigen op forums als
                                    deze met zulke fouten kunnen typen.
                                    Da’s precies alsof iemand nooit naar school geweest is
                                    en dan een P hebben staan 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.