Bijna Kerstmis

Home Forum Zeverhoekje Bijna Kerstmis

• Maker
    Discussie

• eurograver
    Deelnemer

:applaus: Het weer bijna kerstmis voor sommige lol en voor andere een verplichting om bij de familie op bezoek te gaan om goe te gaan eten en te drinken.

Voor degeen die denken dat ze kunnen koken.

En dan die stoef van over het eten dat ze klaar gemaakt hebben, en dan met een grote smile WAS HET LEKKER.

Dan moeten we uit beleefdheid zeggen ja het was lekker want als ge zegt was niet lekker dan is de sfeer verpest voor heel de avond.

en dan de pakjes die ze gekocht hebben tot een bepaald bedrag, het is leuk om te krijgen maar ge kunt er gene bal met doen.(in u gedachte denk je wat een rommel wat kan ik daar mee doen :ass:)

En dan vragen ze da komt goe van pas he, (en jij denkt zoals hierboven :ass:) en uitbeleefdheid zeg je ja, want anders is de sfeer verpest en ……. ruzie .

Dat is mijn ervaring.

Is dat bij jullie ook zo of is dat alleen bij mij ❓

Voor mij mogen de dagen al voorbij zijn.

Aan allen die dit lezen nog een gezellig en een zalig kerstmis toe gewenst.

En mannen en vrouwen als jullie :drink: :drink: denk dan goe na voor u de P sleutel omdraait.

Allé geniet ervan

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
      • Mush en RS sterkte beiden, en jullie weten als ik ergens mee kan helpen, just call !

Mush en RS
          We leven met jullie mee.
          Het horen van die klote berichten raakt ons allemaal.
          Sterkte

RS en Bart, mijn deelneming,
            Bart, ik begrijp nu volkomen waarom je nog niet naar je nieuwe beauty gaan kijken was, steun vooral nu je familie en elkaar, de *porsche is nu begrijpelijk een bijzaak, aan jullie en alle andere forumleden wens ik alvast het beste voor 2014, op alle vlakken.
            groeten,
            raf

Bedankt voor de steunbetuigingen mannen.

Bart, veel sterkte een magere troost weet het en zoals je het al aangaf vreugde en verdriet zijn elkaars buren en daar kunnen we niks aan veranderen.
              Zeker dat uw zus en familie al uw steun krijgen en bedenk uw schoonbroers positieve reacties op en dus ivm de 991 helemaal geen schuldgevoelens kerel !!!!

Idem hier :salut: :salut: :salut:

MUSH,RS
                  veel sterkte om hier mee om te kunnen gaan
                  mvg harry

@RS & Mush…sterkte mannen!!!! Op veel momenten gaat de tijd snel maar op deze momenten staat de tijd stil! Woorden schieten te kort en pijn zal vervagen maar vergeten mag je nooit!!!

Iemand afgeven doet altijd pijn maar in je hart zullen ze er altijd zijn…..

@Mush, sterkte 🙁
                      Hopelijk beleef je toch veel plezier aan de nieuwe P!

Contacteer mij een van de dagen bij aflevering als je wil, dan arrangeren we een fotoshoot 😉

Fijne feesten voor iedereen.

Mush, RS, oprechte deelname in het verlies.

Aan iedereen prettige feesten!

‘t Schijnt dat sommige wilgen “tricky” zijn.
                          Ik begrijp er geen h*l van (ze hebben ‘t me uitgelegd) maar blijkbaar zouden sommige wilgen “ricochetten”, dat is dus “terugslaan” als het ware, als je ze af doet.
                          That’s what got him en ‘t was niet de eerste keer dat hij iets deed in een tuin hoor…

:engeltje: Schietgebedje als ik straks “mijn” wilgen of eigenlijk die van vader zaliger bijwerk.

Sterkte. Als ik een schrale troost mag schrijven, het is altijd te vroeg en op een ongepast en zelfs onverwacht tijdstip.

Damn, sterkte mannen. Dat hoort helaas ook bij ons leven. Kreeg een uur geleden ook bericht dat de buurman is overleden. Wel een natuurlijke dood op 95 jarige leeftijd maar op kerstavond is dan toch een @%@#%$%$ tijdstip.

Zo zie je maar dat vreugde en verdriet enorm kort bij mekaar liggen, iedereen hier op het forum kan dat beamen
                                Daarom genieten van alle kleine dingen en niet te veel stilstaan bij verdrietige dingen :engeltje:

Veel sterkte Mush en RS, zeker nu !!

XXX

RS & Bart, alle steun man.
                                    Geen periode om een vriend of dierbare te verliezen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.