Bijna Kerstmis

Home Forum Zeverhoekje Bijna Kerstmis

• Maker
    Discussie

• eurograver
    Deelnemer

:applaus: Het weer bijna kerstmis voor sommige lol en voor andere een verplichting om bij de familie op bezoek te gaan om goe te gaan eten en te drinken.

Voor degeen die denken dat ze kunnen koken.

En dan die stoef van over het eten dat ze klaar gemaakt hebben, en dan met een grote smile WAS HET LEKKER.

Dan moeten we uit beleefdheid zeggen ja het was lekker want als ge zegt was niet lekker dan is de sfeer verpest voor heel de avond.

en dan de pakjes die ze gekocht hebben tot een bepaald bedrag, het is leuk om te krijgen maar ge kunt er gene bal met doen.(in u gedachte denk je wat een rommel wat kan ik daar mee doen :ass:)

En dan vragen ze da komt goe van pas he, (en jij denkt zoals hierboven :ass:) en uitbeleefdheid zeg je ja, want anders is de sfeer verpest en ……. ruzie .

Dat is mijn ervaring.

Is dat bij jullie ook zo of is dat alleen bij mij ❓

Voor mij mogen de dagen al voorbij zijn.

Aan allen die dit lezen nog een gezellig en een zalig kerstmis toe gewenst.

En mannen en vrouwen als jullie :drink: :drink: denk dan goe na voor u de P sleutel omdraait.

Allé geniet ervan

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)
    • PB

@RS/Mush: Sterkte.

Ik ben zelf niet echt een kerst liefhebber, deze periode doet me teveel denken aan vroeger thuis waar
          ik me niet echt thuis voelde, kerst werd bij ons gevierd van 7 december tot zeker einde maart en de woning was van kop tot teen vol gepropt met kerst decoratie waardoor ik een overdosis kerst heb op gedaan voor de rest van mijn leven, het leven moet een groot feest zijn en niet enkel op deze dagen die eerder een commerciële boel geworden zijn

Naaste verliezen doen we allemaal wel een keertje en de ene gaat er beter mee om dan de andere, vergeten mogen we ze niet maar je leert er mee leven mocht ik zelf ondervinden wetende dan onze familie gehalveerd werd de laatste vier jaar en daar zaten niet enkel oudjes in

@ mush en RS, sterkte in deze moeilijk tijd

Grtz Geert

Deelneming mannen!

S2

@RS / @Mush: Veel sterkte

Aan de anderen (maar ook aan Mush en RS natuurlijk): Zalig kerstfeest!

Voor mezelf was het dit jaar een Kerstavond met de dochter van 5, Piet Piraat en een glaasje (voor mezelf 🙂 )

Vrouw was heel de nacht druk in de weer met personen die er slechter aan toe waren op kerstavond. (Net thuis en nu even in bed om te recupereren voor de familiebezoeken). Als ik de verhalen hoor van vannacht, weet je hoe gelukkig wij ons mogen prijzen!

@Mush : mijn oprechte deelneming in het verlies van je schoonbroer.

Aan alle forumleden en familie, prettige eindejaarsfeesten!

mijn oprechte deelneming bij het verlies van een geliefd persoon aan gans de familie.

het kan inderdaad zo onverwacht omslaan in het leven maar daarom des te meer als je een tijdje voorbij deze tragische periode bent dat je toch maar moet genieten van je welverdiende 50yP

[quote=”RS” post=152645]Kerst…

heb er even genoeg van…..[/quote]
                    Ditto…
                    De ene dag mag je op 3 januari je nieuwe Porsche gaan afhalen, de volgende dag mag je op 3 januari je schoonbroer gaan begraven 😥
                    47 jaar en thuis omgekomen bij het snoeien van wilgen :puke:
                    Sinds woensdagavond aan ‘t vechten voor zijn leven, maar de impact was TE groot, en we hebben ‘m moeten laten gaan. De “pacten” die ik in mijn hoofd gesloten heb met “die hierboven” was all-in. Ze mochten ALLES hebben als hij maar weer beter werd, al zag ik nooit nog een Porsche, laat staan er eentje hebben, als hij maar beter werd.
                    Spijtig genoeg werkt het zo niet.
                    De Jubi staat sinds vrijdag in de garage en het interesseert me zelfs niet om gaan naar te kijken. Raar hoe iets dat (tot voor kort) zo belangrijk was ineens zo futiel kan worden. Momenteel HAAT ik die auto al, omdat hij altijd onlosmakelijk verbonden zal zijn met wat er net gebeurd is, ik hoop erop dat die haat zal omslaan in een soort van steun of troost, zoals de 996 4S me ooit ook door een moeilijke periode gebracht heeft.
                    Anyway: excuses als mijn replies ietsje minder grappig of spitsvondig zullen zijn dan anders (voor zover ze dat voorheen wel al waren natuurlijk).

Het ga je goed ouwe jongen… Ik zeg je geen vaarwel…

Das pijnlijk, mijn deelneming. 😥

Kerst…

vorige zaterdag een pracht kerel die ik laatst nog maar heb leren kennen en nu al, op zeer jonge leeftijd, heb verloren (kanker) maar die mijn grootste respect gekregen heeft en door zijn ongelofelijke positieve ingesteldheid en optimisme mij voor altijd zal bijblijven!

zo net; een vriend moeten afgegeven (arbeidsongeval), pakkend afscheid nu zeer moeilijk

heb er even genoeg van…..

Fijn feestdagen allemaal en alvast een gezond 2014. Toch het allerbelangrijkste in ons aller leven. Dan is Porsche maar bijzaak.

De GT3 blijft hier op stal voor langere tijd. Wij gaan met een paar vrienden lekker een paar dagen naar Westendorf de lange latten onderbinden.

Have fun!

Beste Forum’P’isten :coolness:

kerstkaart2013.jpg

Alles zal bij ons gevierd worden. Is al enkel jaren zo omdat dit makkelijker is met de 4kinderen. Ik ook op men gemak en niemand da Bob moet spelen.
                              In ieder geval allemaal prettige feestdagen en een gelukkg *porsche jaar

Of de soep moet wel héél lekker zijn, gelijk aan haar dochter *luv

Ik zou ook liever blazen met de P op Zanvoort.
                                  Dan in de hete soep van schoonmoeder.!!!!

Wij hebben daar wel wat op gevonden 😎
                                    Er is op tweede kerstdag de z.g. antikerstverveling.
                                    Het circuit op Zandvoort is afgehuurd door de NPC en we kunnen blazen met de autootjes :driver:
                                    In de beginjaren reed ik fanatiek mee maar de wilde haren raak je kwijt en neem vaak een lekker kopje chocolade met een scheutje rum mmmmm. :drink:
                                    Wat sterke verhalen met de clubleden en de dag kan niet meer stuk :up:

sfw-1--laste-1-sunset-1-hans-maaswinkel-npc-Untitled_HDR2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.