Bijwagen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Bijwagen

• Maker
    Discussie
  • Naast de Porsche 993 ben ik op zoek naar nog andere sportieve wagen, wel liefst iets kleiners.

Blijf uitkijken naar sc of 2.7s maar de prijzen die ze momenteel vragen wil ik niet geven.

Ben nu aan het twijfelen tussen Clio Williams of R5 Turbo. Iemand ervaringen mee?
    Voorkeur gaat naar R5 aangezien die al oldtimer kan ingeschreven worden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Zermatt Silber – LY7Y bestelkleur L1

De onze heet dan ook Zermädchen …

0

Ook nog een champagnekleurige S gehad.
        Zeer leuke auto’s.
        Voorzien van een targadak?

0

Ga je zeker niet beklagen!!!
          Floere.

0

MyPictures.jpg

0

Champagne kleur.

0

A leuk . :up:
                Foto’s

0

Ne witte?

0

Proficiat, ga je zeker plezier aan beleven.
                    Alweer een PF lid die ook door de 944 microbe wordt gebeten, begint stilaan op een epidemie te lijken.

0

S

0

Proficiat! Is het een gewone 944 of een turbo of s geworden?

0

Het is een 944 S 1988 geworden.

0

-Hmm tusse de r5 t en clio williams .
                            Nam ik de clio .

-Ja een P is altijd beter :coolness:
                            ma je moet ook denke u budget + de bijkomde koste enzz..
                            Zal het mischien net te duur worden

-Mijn keuze dan =>
                            de Honda CIVIC 1990 91 ,…. (Model crx)
                            Dan heb je ook die 1.6 16v motor die ook in de crx zit , maar dan lekker in de civic :mrgreen:
                            (En die kun je nog onafgebroken vinden)
                            En ze zijn snel 0 na 100 in net boven de 7sec.
                            Da is 1 sec trager dan een s2000 (naar 100) :applaus:
                            + deze bokken zijn oerdegelijk , (dus geen geprul zoals bij die franse nest 😳 ) 😉

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23.jpg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22.jpg

0

Je mag me de gegevens steeds bezorgen. Wat moet ik verstaan ” met werk”.

0

Heerlijk dubbel-nokkenas gebrul bij accelereren 16-Ventiler. 😎 M44/40 motor met 192 pk bij 6000 rpm en 230 Nm bij 4300 rpm

Weten er eentje te koop hier in de buurt, een witte voor zeer schappelijke prijs, met werk.

0

Zoektocht gaat verder. Straks kijken naar 944 1988 S

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.