Bilstein B6 + H&R veren voor 964 te koop

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Bilstein B6 + H&R veren voor 964 te koop

• Maker
    Discussie
  • Ik heb in juli een nieuwe set Bilstein B6 met H&R veren gekocht bij Carnewal. Een heel goede schroefset die zijn werk zeker en vast meer dan uitstekend doet. Bij deze verkoop ik deze set, hebben 5 weken op de wagen gezeten en 800 km gereden, dus in nieuwstaat. Ik heb de originele factuur er van hier, nieuw aangekocht voor 1150 euro. Mochten er hier kandidaten zijn die toe zijn aan nieuwe ophanging voor 964 wil ik deze verkopen in de groep voor 550 euro. Ik verkoop deze omdat ik de 964 6cm lager wil dan origineel, en dit met Bilstein B6 niet kan, met deze set kan je tot 4cm lager dan origineel indien gewenst.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Aan de moderators, deze topic kan gesloten worden, zijn heel snel verkocht geweest :happydance:

0

B6 is toch wel een pak beter dan origineel. Het rijden is strakker, het insturen scherper…comfort is zeker nog aanwezig. Is zeker en vast een goede set prijs/kwaliteit !

0

Vormt geen probleem, als je de ophanging niet te laag zet. Wat iedereen doet is hem iets hoger zetten om naar de keuring te gaan, en indien gekeurd, kan je hem naar eigen believen terug iets lager zetten. Indien oldtimer, hoef je niet naar de keuring uiteraard. B6 rijdt een pak beter, stuurt wat scherper dan de originele ophanging.

0

Schitterend, nu moet ik alleen nog een 964 vinden. :engeltje:

Ik ben wel benieuwd naar je rijervaring van de B6 ten opzichte van daarvoor (op de standaard veren neem ik aan)?

0

Is er een certificaat bij voor de keuring of vormt dit geen probleem?

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.