binnenkant van je opendak

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht binnenkant van je opendak

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Olaf voor de 964 jubi wil ik zelf dubbele verzendingskosten betalen .Of nog beter ik zal hem zelf komen ophalen dan kost het helemaal niets 😉 😉 😉
      Noah mijn mail bekeken niets ontvangen hoor 😥 😥 😉

[quote=”911_NL” post=96996]:lol: 😆

… heb helaas helemaal niks voor waterkokers 😐

Dit binnenpaneel komt van hetzelfde dakje als waarvan Maddict afgelopen week de (door hem langgezochte) winddeflector heeft ontvangen.

[list][*] van datzelfde dakje heb ik nog het systeem met de kabels [*]en de motor die dat aan stuurt.
        [*]Dan heb ik nog 1 koplamp t/m type 964[*] een “early” blank geanodiseerd raamframe (linker-portier) met groen getint glas[*] wat kleine portier ruitjes, 2x groen getint en 2x blank [*]Raam-motor Sc/Carrera 3.2 Links [*]968 (of 911) Clubsportstoel – zwarte stof met rode achterkant [*]993 Turbo I velgen (origineel 18″)[*]Kofferdeksel G Type (t/m Carrera 3.2) [*]’n 964 Jubileum [*]964 DME computer [*]Becker Navigatie Systeem (7800 Serie) met amber display [*]92 liter brandstoftank voor 964/993 [*].. en nog een hoop ander klein spul ….[/list]

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat al dit niet tegen verzend- en verpakkings- kosten weggegeven wordt ;)[/quote]

Check mail 😉

die becker mag je anders wel tegen verzendingsprijs en wat geduld naar mij sturen hoor, een dranke krijg je dan op het volgende weerzien :relaxman:

😆 😆

… heb helaas helemaal niks voor waterkokers 😐

Dit binnenpaneel komt van hetzelfde dakje als waarvan Maddict afgelopen week de (door hem langgezochte) winddeflector heeft ontvangen.

[list][*] van datzelfde dakje heb ik nog het systeem met de kabels [*]en de motor die dat aan stuurt.
            [*]Dan heb ik nog 1 koplamp t/m type 964[*] een “early” blank geanodiseerd raamframe (linker-portier) met groen getint glas[*] wat kleine portier ruitjes, 2x groen getint en 2x blank [*]Raam-motor Sc/Carrera 3.2 Links [*]968 (of 911) Clubsportstoel – zwarte stof met rode achterkant [*]993 Turbo I velgen (origineel 18″)[*]Kofferdeksel G Type (t/m Carrera 3.2) [*]’n 964 Jubileum [*]964 DME computer [*]Becker Navigatie Systeem (7800 Serie) met amber display [*]92 liter brandstoftank voor 964/993 [*].. en nog een hoop ander klein spul ….[/list]

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat al dit niet tegen verzend- en verpakkings- kosten weggegeven wordt 😉

Olaf wat heb jij allemaal liggen ? Je bent een onderdelencentrum op je eigen .Miljaar je moet geen garage hebben maar meerdere loodsen . 😉
              Vraagje heb je geen 997 Gt3 rs stuur liggen ?ben op zoek ernaar .

[quote=”lucky911″ post=96811]Wat vraag je ervoor?[/quote]

Geduld + verzend- en verpakkings- kosten 😉

Hier nog een in het zwart.

ja pelikan ligt er even uit maar idd dat bedoel ik.
                    Nu zoek ik wel een zwarte maar daar zal ik wel een overtrekje voor vinden.
                    Wat vraag je ervoor?
                    groeten

Kan niks met die pelican link 🙁

Maar als je het binnenpaneel van het schuifdak bedoeld – die heb ik nog uit n Carrera 3.2 – met blauwe bekleding.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.