Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › binnenkant van je opendak
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 9 maanden geleden door
Bart.
-
MakerDiscussie
-
3 mei 2012 om 19:57
ik zoek dus een sunroof headliner
http://forums.pelicanparts.com/uploads20/DSCN33191335226683.jpg -
MakerDiscussie
-
Olaf voor de 964 jubi wil ik zelf dubbele verzendingskosten betalen .Of nog beter ik zal hem zelf komen ophalen dan kost het helemaal niets 😉 😉 😉
Noah mijn mail bekeken niets ontvangen hoor 😥 😥 😉[quote=”911_NL” post=96996]:lol: 😆
… heb helaas helemaal niks voor waterkokers 😐
Dit binnenpaneel komt van hetzelfde dakje als waarvan Maddict afgelopen week de (door hem langgezochte) winddeflector heeft ontvangen.
[list][*] van datzelfde dakje heb ik nog het systeem met de kabels [*]en de motor die dat aan stuurt.
[*]Dan heb ik nog 1 koplamp t/m type 964[*] een “early” blank geanodiseerd raamframe (linker-portier) met groen getint glas[*] wat kleine portier ruitjes, 2x groen getint en 2x blank [*]Raam-motor Sc/Carrera 3.2 Links [*]968 (of 911) Clubsportstoel – zwarte stof met rode achterkant [*]993 Turbo I velgen (origineel 18″)[*]Kofferdeksel G Type (t/m Carrera 3.2) [*]’n 964 Jubileum [*]964 DME computer [*]Becker Navigatie Systeem (7800 Serie) met amber display [*]92 liter brandstoftank voor 964/993 [*].. en nog een hoop ander klein spul ….[/list]Jullie begrijpen natuurlijk wel dat al dit niet tegen verzend- en verpakkings- kosten weggegeven wordt ;)[/quote]
Check mail 😉
die becker mag je anders wel tegen verzendingsprijs en wat geduld naar mij sturen hoor, een dranke krijg je dan op het volgende weerzien :relaxman:
😆 😆
… heb helaas helemaal niks voor waterkokers 😐
Dit binnenpaneel komt van hetzelfde dakje als waarvan Maddict afgelopen week de (door hem langgezochte) winddeflector heeft ontvangen.
[list][*] van datzelfde dakje heb ik nog het systeem met de kabels [*]en de motor die dat aan stuurt.
[*]Dan heb ik nog 1 koplamp t/m type 964[*] een “early” blank geanodiseerd raamframe (linker-portier) met groen getint glas[*] wat kleine portier ruitjes, 2x groen getint en 2x blank [*]Raam-motor Sc/Carrera 3.2 Links [*]968 (of 911) Clubsportstoel – zwarte stof met rode achterkant [*]993 Turbo I velgen (origineel 18″)[*]Kofferdeksel G Type (t/m Carrera 3.2) [*]’n 964 Jubileum [*]964 DME computer [*]Becker Navigatie Systeem (7800 Serie) met amber display [*]92 liter brandstoftank voor 964/993 [*].. en nog een hoop ander klein spul ….[/list]Jullie begrijpen natuurlijk wel dat al dit niet tegen verzend- en verpakkings- kosten weggegeven wordt 😉
Olaf wat heb jij allemaal liggen ? Je bent een onderdelencentrum op je eigen .Miljaar je moet geen garage hebben maar meerdere loodsen . 😉
Vraagje heb je geen 997 Gt3 rs stuur liggen ?ben op zoek ernaar .[quote=”lucky911″ post=96811]Wat vraag je ervoor?[/quote]
Geduld + verzend- en verpakkings- kosten 😉
ja pelikan ligt er even uit maar idd dat bedoel ik.
Nu zoek ik wel een zwarte maar daar zal ik wel een overtrekje voor vinden.
Wat vraag je ervoor?
groeten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.